Gå til innhold
Hundesonen.no

NÅ er det min tur til å starte en tråd


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 299
  • Created
  • Siste svar
Hallooo, bokstaven er jo R ikke B. :lol:

Såå sarkastisk trenger man vel ikke være :yes: En honest mistake!

Jeg er superdårlig på navn (altså, min neste skal hete Frosk eller Mygg liksom), så jeg kommer ikke med navnetips. Men masse lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå sarkastisk trenger man vel ikke være :lol: En honest mistake!

Jeg er superdårlig på navn (altså, min neste skal hete Frosk eller Mygg liksom), så jeg kommer ikke med navnetips. Men masse lykke til:D

Pittelitt OT men, hva skjedde med Bug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå sarkastisk trenger man vel ikke være :yes: En honest mistake!

Jeg er superdårlig på navn (altså, min neste skal hete Frosk eller Mygg liksom), så jeg kommer ikke med navnetips. Men masse lykke til:D

Sorry altså, men HAHA! :lol:

Har ingen foreslått Rock On?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søøøøte lille finne frøkna :lol:

Noen navneforslag:

Radioactive Rival, R. reminder, eller noe annet bak radioactive :lol:

Real Sugar

Rapunzel

Rimelig rask :rolleyes:

Reason to live/fight/run

Realese the hounds

Remind me later

Run to the hills

Run for your life ( ble litt sammenheng mellom de to siste her *flire*)

Ready to rule!

... men må vel innrømme at jeg syns Right On var et bedre forslag enn alle disse :yes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte på det kullet, er ikke begge foreldra fra brukslinjer. eller surrer jeg? hihi :whistle:

pen er hu ihvartfall :lol:

Hva legger du i brukslinjer?

Benny kommer vel fra kennel Easy som ikke legger mye vekt på arbeidshunder akkurat, de heller mest mot utstilling. De har veldig mange hunder som har gjort det veldig bra på utstilling og de har flere importer fra Thornapple kennel som er en kjent kennel over dammen en plass som har veldig "utstillingspene" hunder. Easy er absolutt ikke noen kennel med "brukslinjer" i mine øyne. Faren til Benny er forøvrig en Thornapplehund han og. Benny er skikkelig fiiiin å se på syns jeg da. Nydelige tegninger og farger. Ikke ser han så svær ut på bildene heller, helt moderat hanhund liksom.

Aussiegården har brukt hunder fra utrolig mye forskjellig i sin avl og Nectar har noen brukshunder i stamtavla si men det betyr ikke at kullet er av brukslinjer. Min My har noen heftige hunder i stamtavla si hun også men hun er ikke en reinavla bruksaussie fordiom :whistle:

Aussiegården reklamerer vel for allround-aussier som kan gjøre alt, ikke brukslinjer såvidt jeg har forstått

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...