Taran Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 - Reroute To Remain - Reflect The Storm - Ready for / Ready for takeoff / Ready to takeoff - Reload - Read me - Reap osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Kom på et navne forslag -Bring it on. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Kom på et navne forslag -Bring it on. Eh, det er jo ikke på R da Jeg venter forresten spent på nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Kom på et navne forslag -Bring it on. Hallooo, bokstaven er jo R ikke B. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Så søt hun er! Hmm, kennelnavn? Er ikke flink med navn, men her er noen forslag: -Real Stuff -Revolution(al) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Hallooo, bokstaven er jo R ikke B. Æsh, "Ring" it on? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Hallooo, bokstaven er jo R ikke B. Såå sarkastisk trenger man vel ikke være En honest mistake! Jeg er superdårlig på navn (altså, min neste skal hete Frosk eller Mygg liksom), så jeg kommer ikke med navnetips. Men masse lykke til:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Såå sarkastisk trenger man vel ikke være En honest mistake! Jeg er superdårlig på navn (altså, min neste skal hete Frosk eller Mygg liksom), så jeg kommer ikke med navnetips. Men masse lykke til:D Pittelitt OT men, hva skjedde med Bug? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Såå sarkastisk trenger man vel ikke være En honest mistake! Jeg er superdårlig på navn (altså, min neste skal hete Frosk eller Mygg liksom), så jeg kommer ikke med navnetips. Men masse lykke til:D Sorry altså, men HAHA! Har ingen foreslått Rock On? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Pittelitt OT men, hva skjedde med Bug? Jeg orker ikke hannhund .. Og Bug kan jo ikke være en tispe, tross alt. Men sorry Julie, jeg lager OT av tråden din:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 18. April 2008 Rapporter Share Skrevet 18. April 2008 Søøøøte lille finne frøkna Noen navneforslag: Radioactive Rival, R. reminder, eller noe annet bak radioactive Real Sugar Rapunzel Rimelig rask Reason to live/fight/run Realese the hounds Remind me later Run to the hills Run for your life ( ble litt sammenheng mellom de to siste her *flire*) Ready to rule! ... men må vel innrømme at jeg syns Right On var et bedre forslag enn alle disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 Ja, hva skjer da Julie? Blir det Aussiegårdens Retarded but pretty eller Aussiegårdens ROFL?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 Retract! Abort mission! I repeat, abort mission! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 Hehehe. Nei. Hvor har du det ifra Er usikker på om det er noen i Norge som har "reine brukslinjer" i det hele tatt.jeg tenkte på det kullet, er ikke begge foreldra fra brukslinjer. eller surrer jeg? hihi pen er hu ihvartfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 Nydelige øyne hun hadde Veldig pen farge også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 jeg tenkte på det kullet, er ikke begge foreldra fra brukslinjer. eller surrer jeg? hihi pen er hu ihvartfall Hva legger du i brukslinjer? Benny kommer vel fra kennel Easy som ikke legger mye vekt på arbeidshunder akkurat, de heller mest mot utstilling. De har veldig mange hunder som har gjort det veldig bra på utstilling og de har flere importer fra Thornapple kennel som er en kjent kennel over dammen en plass som har veldig "utstillingspene" hunder. Easy er absolutt ikke noen kennel med "brukslinjer" i mine øyne. Faren til Benny er forøvrig en Thornapplehund han og. Benny er skikkelig fiiiin å se på syns jeg da. Nydelige tegninger og farger. Ikke ser han så svær ut på bildene heller, helt moderat hanhund liksom. Aussiegården har brukt hunder fra utrolig mye forskjellig i sin avl og Nectar har noen brukshunder i stamtavla si men det betyr ikke at kullet er av brukslinjer. Min My har noen heftige hunder i stamtavla si hun også men hun er ikke en reinavla bruksaussie fordiom Aussiegården reklamerer vel for allround-aussier som kan gjøre alt, ikke brukslinjer såvidt jeg har forstått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 da var det en annen oppdretter jeg tenker på. var et kull nå eller for litt siden som hadde reine brukslinjer etter det jeg forstod. det var en annen en ja, hehe. var akkurat inne på siden dems å kikka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 19. April 2008 Rapporter Share Skrevet 19. April 2008 Den må jo hete Raggie!! Jeg skal faktisk på valpebesøk til aussiegården til uken! Bare for å kikke da (og putte et par stykker i lomma før jeg går... hehe)! Jeg skal ta noen bilder av skjønnheten din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 ta bilder av min også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 ..det er det nydeligste jeg har sett på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 ta bilder av min også da Hvem er din da? (akkurat som jeg kommer til å klare å skille på de... hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 20. April 2008 Rapporter Share Skrevet 20. April 2008 bcAmira: Sendt deg en PM! IW: Valpen din er helt nydelig! Håper vi kan treffes engang, så kan vi la hundene hilse :)m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2008 Her er noen nye bilder som Frøydis har tatt! Ståbilde Hodet Inne i et skap Selvfølgelig kan vi treffes Alvrina Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. April 2008 Rapporter Share Skrevet 26. April 2008 Så utrolig skjønn hun er! Har hun et blått og ett brunt øye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. April 2008 To blå foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar