ingervildesaua Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Grattis Gleeder meg til å se hvilken rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Grattis Gleeder meg til å se hvilken rase Det har blitt avslørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argon Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulerer! Så gøy! Hvis Mona trenger noen å prøve ut først så kan du bare komme og hente Balder jeg har her. Gjerne NÅ med en gang:) Spør du meg nå er Balder et stykk aussie (16mnd) blanding av kenguru, labrador, dynetroll, klenge-kose-klump , ertekrok, heffalomp og en dash dynamitt til slutt. Blir din av samme kaliber så tror jeg den skal fint takle Mona:) Jeg gleder meg til å se sånn ca 5ukers bildene. Da er de til å spise opp...og de samtidig begynner å spise deg opp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Stod mellom golden og aussie på slutten. Ble aussie pga. jeg føler det er mer rett i forhold til hva jeg ønsker fremover. Ikke at det er noe galt med golden, men jeg vil konkurrere. Har sett en del golden som fort henger seg opp i snusing o.l. Så har jeg jo trent sammen med et par aussies i det siste, og trives med dem. Men måtte bli litt kjent med rasen før jeg skjønte noe av dem, likte dem ikke helt i begynnelsen Så når oppdretter i Sandefjord har et passende kull på aussie, så ble det lett å bestemme seg! Uff, jaa.. ser for meg det blir vanskelig å bare besøke de siste ukene uten å stjele henne hjem. Så på en annen side er det enklere å ikke stjele når jeg vet hun bare er 30 min unna! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulerer IW. Da blir min aussie og din aussie halvsøsken! . (Jeg visste du skulle ha fra Nectar sitt kull, på Aussie gården, det skulle egentlig jeg også) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Så søt Flott farge! Blir spennende å følge henne når hun vokser opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulerer IW. Da blir min aussie og din aussie halvsøsken! . (Jeg visste du skulle ha fra Nectar sitt kull, på Aussie gården, det skulle egentlig jeg også) Hvor skal du ha fra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Car00line Skrevet 2. April 2008 Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Gratulerer så mye! Hun var jo nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 3. April 2008 Rapporter Share Skrevet 3. April 2008 Håper Siri lærer Mona litt aussie bomping Elghunden her hjemme er snart verre enn Tella. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 4. April 2008 Rapporter Share Skrevet 4. April 2008 Hvor skal du ha fra?? Jeg? Aussie Gården. Valpen jeg skal ha blir 4 uker til søndag. De har samme far, min og IW sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 4. April 2008 Rapporter Share Skrevet 4. April 2008 Jaaa det var sånn det var ja! Blir spennende med så mange aussievalper på sonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Jorid har vært hos oppdretter og tatt bilder av valpene! I morgen er de tre uker gamle. Siri til høyre Her ser man tegningene på ryggen Akkurat åpnet øynene, og verden er litt rar Siri til venstre, og søstra til høyre Liten halvbror kommer for å hilse på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 *DÅN* Så utrolig herlig! Se den lille halen... Jeg tror hun blir å få ca. samme halelengde som My jeg, for My hadde så å si akkurat samme halen som liten babyvalp Men fra den alderen hun er i nå så blir halen (og resten av valpen såklart) å vokse MEGAFORT og vips så er begge deler mye større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 naaaw... Nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nokia Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Nå ble jeg ikke lite valpesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Jeg vil også ha en myk pelsball som akkurat har åpnet øynene og er kjempesøt!!!! Sier det igjen Julie, gratulerer så mye og jeg gleder meg på dine vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Så nydelige de var Du er heldig du Julie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 11. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Ja, jeg er heldig gleder meg, men jeg tror på en måte jeg ikke har skjønt at jeg får valp om ca 5 uker, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Gratulerer så mye! Så morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Ååå! Så søt! Lykke til med valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartineH Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Åhh, det blir så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Æææh, det er jo rent farlig å gå inn på den tråden her! Men klarer ikke å la vær da. Vakker jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Juhu! Gratulerer med kommende valp! Også aussie da - de er jo så pene! Mange av dem her på sonen nå Ønsker deg lykke til med småen! Kos deg på valpeutstyrsshopping! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Gratulerer Julie, hun er nydelig! Jeg burde virkelig holde meg unna Valpeprat for tiden, er så valpesjuk at jeg holder på å gå på veggen. Når det da i tillegg dukker opp bilder av en vakker, liten blåing blir det veldig vanskelig å ikke ringe første og beste oppdretter med kull! Lykke til med valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 11. April 2008 Rapporter Share Skrevet 11. April 2008 Kjempesøt! Det blir virkelig spennende å følge henne framover altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar