Lollipopp Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Tippeligaen 008! Ja nå braker det snart løs, og jeg er lurer bare på hvem dere herier med Her er det Rosenborg for alle penga !
Betty Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Rooosenborg ÅÅÅH Rooosenborg! *skråle høyt*
vipsen Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Det finnes jo bare ett lag der, ingen over, ingen ved siden - og klart vi vinner serien i ååååår...også!
Peers Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Det finnes jo bare ett lag der, ingen over, ingen ved siden - og klart vi vinner serien i ååååår...også! Nei, det gjør dere ikke... Vålerenga tar seieren i år!
Lollipopp Skrevet 24. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Nei, det gjør dere ikke... Vålerenga tar seieren i år! Haha godt du har humor værtfall
HHC Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 RBK, VIF og LSK gjør meg alle kvalme. Så så lenge ingen av de vinner er jeg glad (Molde er også ekle, men de hakke sjangs..) Heia de Blaa - STABÆK! Der har dere underholdende fotball, og i tillegg noe deilig å se på! Ellers er ikke Brann så værst når grusomme, slaskete M. Andresen er borte, er trossalt halvt bergenser
Maria Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Selv om jeg selvsagt holder med LSK, så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvem som vinner tippeligaen. Som den lillestrøm-innbyggeren jeg (nesten) er, holder jeg med hjemmelaget. Men kan ikke akkurat si jeg gråter om de ikke vinner Hva er det med fotball som er så fascinerende? Så lenge ikke rosenborg vinner er det det samme
Guest Per Olav Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Er det ingen som tror at Tufte kommer sterkt tilbake?
AnnikenK Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Er det ingen som tror at Tufte kommer sterkt tilbake? *ler* Holder en knapp på Tufte-gjengen jeg da. Hysterisk morsomme (Hilsen en x-fotballenke )
starlight Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Rosenborg Har hatt sesongkort i flere år og vært svoren fan I år har jeg imidlertid tatt et "pauseår". Ikke noe sesongkort, og har ikke fulgt med RBK i nyhetene i det hele tatt til nå.. Men så klart, det er jo laget i mitt hjerte
Aya Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Rosenborg, selvsagt, med Enga som en god nummer to.
Turnip Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Jeg håper Vålerenga, men noe sier meg at Brann vinner det som er i år også. Men håper Andresen fører Vålerenga til seier i år som han gjorde i fjor med Brann
Espen Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Nei, det gjør dere ikke... Vålerenga tar seieren i år! Vålerenga tar ALT i år !
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar