Gå til innhold
Hundesonen.no

Tippeligaen 008

Lollipopp

Recommended Posts

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Det finnes jo bare ett lag der, ingen over, ingen ved siden - og klart vi vinner serien i ååååår...også!

Nei, det gjør dere ikke...

Vålerenga tar seieren i år! :)

Skrevet

RBK, VIF og LSK gjør meg alle kvalme.

Så så lenge ingen av de vinner er jeg glad (Molde er også ekle, men de hakke sjangs..)

Heia de Blaa - STABÆK! Der har dere underholdende fotball, og i tillegg noe deilig å se på! :)

Ellers er ikke Brann så værst når grusomme, slaskete M. Andresen er borte, er trossalt halvt bergenser ;)

Skrevet

Selv om jeg selvsagt holder med LSK, så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvem som vinner tippeligaen. Som den lillestrøm-innbyggeren jeg (nesten) er, holder jeg med hjemmelaget. Men kan ikke akkurat si jeg gråter om de ikke vinner

Hva er det med fotball som er så fascinerende? :)

Så lenge ikke rosenborg vinner er det det samme

Skrevet
Er det ingen som tror at Tufte kommer sterkt tilbake?

*ler* Holder en knapp på Tufte-gjengen jeg da. Hysterisk morsomme :)

(Hilsen en x-fotballenke :) )

Skrevet

Rosenborg :P Har hatt sesongkort i flere år og vært svoren fan :P I år har jeg imidlertid tatt et "pauseår". Ikke noe sesongkort, og har ikke fulgt med RBK i nyhetene i det hele tatt til nå.. Men så klart, det er jo laget i mitt hjerte :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Takk. Er ikke så flink i norsk.
    • Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...