Gå til innhold
Hundesonen.no

Tippeligaen 008

Lollipopp

Recommended Posts

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Det finnes jo bare ett lag der, ingen over, ingen ved siden - og klart vi vinner serien i ååååår...også!

Nei, det gjør dere ikke...

Vålerenga tar seieren i år! :)

Skrevet

RBK, VIF og LSK gjør meg alle kvalme.

Så så lenge ingen av de vinner er jeg glad (Molde er også ekle, men de hakke sjangs..)

Heia de Blaa - STABÆK! Der har dere underholdende fotball, og i tillegg noe deilig å se på! :)

Ellers er ikke Brann så værst når grusomme, slaskete M. Andresen er borte, er trossalt halvt bergenser ;)

Skrevet

Selv om jeg selvsagt holder med LSK, så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvem som vinner tippeligaen. Som den lillestrøm-innbyggeren jeg (nesten) er, holder jeg med hjemmelaget. Men kan ikke akkurat si jeg gråter om de ikke vinner

Hva er det med fotball som er så fascinerende? :)

Så lenge ikke rosenborg vinner er det det samme

Skrevet
Er det ingen som tror at Tufte kommer sterkt tilbake?

*ler* Holder en knapp på Tufte-gjengen jeg da. Hysterisk morsomme :)

(Hilsen en x-fotballenke :) )

Skrevet

Rosenborg :P Har hatt sesongkort i flere år og vært svoren fan :P I år har jeg imidlertid tatt et "pauseår". Ikke noe sesongkort, og har ikke fulgt med RBK i nyhetene i det hele tatt til nå.. Men så klart, det er jo laget i mitt hjerte :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Jeg ser at det står haket av som jakthunder på NKK rasevelger.    Er det da retriever og spaniel som har minst mulig jaktinstinkt da?   Skal prøve å få hundene til å slappe av når de ser pusene.
    • De er også varslere så jeg bjeffer dessverre lett.
    • Jaktinstinkt er litt ulikt hos ulike raser. Gjeterhunder, og jakthunder som er avlet for å "drive" vilt og jage på egenhånd har høyest jaktinstinkt og har lettere for å jage dyr. Jakthunder som er avlet for å samarbeide tettere med fører, som for eksempel retrieverene og spanieler som er avlet for å apportere vilt, har jaktinstinkt, men er også ofte lettere å kontrollere rundt dyr. Selskapshunder, vokterhunder og ulike andre raser har jevnt over mindre jaktinstinkt. Men opprinnelig har alle hunder noe jaktinstinkt, og det vil variere med individ også. Jeg tenker at du kan ha fordel av å kontakte en hundetrener som kan komme å se hundene og hjelpe deg med et opplegg for tilvenning så hundene kan lære seg å slappe av rundt kattene. Å bare la de stå og bjeffe og bråke vil gjøre det verre. Du må jobbe aktivt med at hundene skal slappe av når de ser kattene. Ideelt sett på god avstand først, og nærmere når de takler det bedre. 
    • Kan jeg spørre om hvilke hunderaser som har minst jaktinstinkt? Er det kun selskapshundene?
    • Jeg har ingen som kan ha hunden så de må være her
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...