Jump to content
Hundesonen.no

Tippeligaen 008

Lollipopp

Recommended Posts

• Replies 56
  • Created
  • Last Reply
Posted
Det finnes jo bare ett lag der, ingen over, ingen ved siden - og klart vi vinner serien i ååååår...også!

Nei, det gjør dere ikke...

Vålerenga tar seieren i år! :)

Posted

RBK, VIF og LSK gjør meg alle kvalme.

Så så lenge ingen av de vinner er jeg glad (Molde er også ekle, men de hakke sjangs..)

Heia de Blaa - STABÆK! Der har dere underholdende fotball, og i tillegg noe deilig å se på! :)

Ellers er ikke Brann så værst når grusomme, slaskete M. Andresen er borte, er trossalt halvt bergenser ;)

Posted

Selv om jeg selvsagt holder med LSK, så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvem som vinner tippeligaen. Som den lillestrøm-innbyggeren jeg (nesten) er, holder jeg med hjemmelaget. Men kan ikke akkurat si jeg gråter om de ikke vinner

Hva er det med fotball som er så fascinerende? :)

Så lenge ikke rosenborg vinner er det det samme

Guest Per Olav
Posted

Er det ingen som tror at Tufte kommer sterkt tilbake?

Posted
Er det ingen som tror at Tufte kommer sterkt tilbake?

*ler* Holder en knapp på Tufte-gjengen jeg da. Hysterisk morsomme :)

(Hilsen en x-fotballenke :) )

Posted

Rosenborg :P Har hatt sesongkort i flere år og vært svoren fan :P I år har jeg imidlertid tatt et "pauseår". Ikke noe sesongkort, og har ikke fulgt med RBK i nyhetene i det hele tatt til nå.. Men så klart, det er jo laget i mitt hjerte :P

Posted

Jeg håper Vålerenga, men noe sier meg at Brann vinner det som er i år også. Men håper Andresen fører Vålerenga til seier i år som han gjorde i fjor med Brann :rolleyes:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...