Marjorie Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Hei! Jeg er en jente på 30++som bor i Lindås i Nordhordland som er utenfor Bergen. Har mann og 2 voksne barn og 3 hunder og 1 katt, en hund er Australian Shepherd og to Cavalier King Charles katten er en blanding av skogskatt og omstreifer. Legger ved et bilde av hundene(hvis jeg får det til da)
HildeM Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Hei! Velkommen hit til sonen! Oppdretteren til min Wheaten Terrier, Tassen, holder til i Lindås. Gøy (:
Marjorie Skrevet 22. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Hei! Velkommen hit til sonen! Oppdretteren til min Wheaten Terrier, Tassen, holder til i Lindås. Gøy (: Jeg bor i Knarvik i Lindås, men er født og oppvokst i Bergen. Lurer på om jeg kjenner din oppdretter, kjenner flere med Wheaten Terrier.
Einstein&Charlie Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Hej og velkommen hertil! Håber at du kommer til at trives her
Baby Skrevet 22. Mars 2008 Rapporter Skrevet 22. Mars 2008 Næmmen, så koslig å se deg her. Velkommen.
HildeM Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Jeg bor i Knarvik i Lindås, men er født og oppvokst i Bergen. Lurer på om jeg kjenner din oppdretter, kjenner flere med Wheaten Terrier. Hun heter Gunn Kari, og har kennelen Angel Pollentia.
Marjorie Skrevet 23. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Hun heter Gunn Kari, og har kennelen Angel Pollentia. Ja jeg vet hvem hun er , kjenner faktisk hele familien eldste datteren Katrine driver litt med LP og no har en til datter av hun begynt. Tror hele familien driver med utstilling og, treffer de ofte på utstillinger Tusen takk for alle koselige velkomster
Henriette Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Tusen takk for alle koselige velkomster Heihei Velkommen hit En av mine beste venner har en hund fra deg Adrian
HildeM Skrevet 23. Mars 2008 Rapporter Skrevet 23. Mars 2008 Ja jeg vet hvem hun er , kjenner faktisk hele familien eldste datteren Katrine driver litt med LP og no har en til datter av hun begynt. Tror hele familien driver med utstilling og, treffer de ofte på utstillinger Jada, høres ut som dem Her er den nye hjemmesiden deres, forresten..!
Guest Snusmumrikk Skrevet 24. Mars 2008 Rapporter Skrevet 24. Mars 2008 Heihei og velkommen! Håper du vil trives her på sonen!
Marjorie Skrevet 25. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Hei Donnygutten! Hvordan går det med Adrian, er han like lik mammaen sin (Ally)ennå?
Henriette Skrevet 25. Mars 2008 Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Hei Donnygutten! Hvordan går det med Adrian, er han like lik mammaen sin (Ally)ennå? Etter bildene å se så er de veldi like
Marjorie Skrevet 25. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Mars 2008 Etter bildene å se så er de veldi like Ja han er jo så flott
Synne N Skrevet 26. Mars 2008 Rapporter Skrevet 26. Mars 2008 Velkommen hit Vi har sommerhus i nærheten av knarvik, knarvik er nærmeste butikk Det er en koselig plass.
toffus Skrevet 27. Mars 2008 Rapporter Skrevet 27. Mars 2008 Hei! Velkommen,ser ut til at du fikset bildene
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar