Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva jobber hunden for?


Mirai

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Siste svar
jeg tror det var 1 godbit noen hadde mista. hvorfor skulle noen lage en strek med godbiter?

haha, ja, for det vet jo du :roll:

Charlotte: Vi hadde LP øvelsene på samme bane som vi hadde hatt handlingen hele uken. Ingen la ut godbiter for å ødelegge :P (forresten, Siri mast ut en hel godbitbag meg frolic under konkurransen rett før oss :D )... Vi hadde handlingen der hver gang og Cita visste at det alltid lå strødd godbiter der, men jeg brydde meg ikke noe om det under handlingen - og derfor var det min feil :P (også tar jeg ikke bikkja mi heller da)

Og det var i hvart fall ikke bare en godbit :P Cita fikk øye på en godbit på vei ut til kjeglen og resten av veien ut dit gikk vel med til å snuse etter alle de andre :P:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. tror jeg vil bli labrador i mitt neste liv altså :P Har fått noen tips fra Lisa som jeg kan bruke for å få mat eller noe annet godt. Det er bare å trekke ørene helt bakover og se så sørgelig ut som mulig mens man gnir seg rundt beinet til eieren som en katt ville ha gjort. :]

i hvert fall hvis du var en labrador :D:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja.. tror jeg vil bli labrador i mitt neste liv altså :P Har fått noen tips fra Lisa som jeg kan bruke for å få mat eller noe annet godt. Det er bare å trekke ørene helt bakover og se så sørgelig ut som mulig mens man gnir seg rundt beinet til eieren som en katt ville ha gjort. :]

:P:P Ser henne for meg :P (samm situasjon hjemme bare i svart pels :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...