Gå til innhold
Hundesonen.no

Apport


Recommended Posts

Leter etter noen nettsider som selger apportbukker. Ikke så store og ikke så små.. Hunden som skal lære ha dem i munnen blir antagelig 15kg som voksen og de kan gjerne være såppass store at de kan brukes da og :rolleyes:

Canis har masse fine apport leker i alle farger og str. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du ikke spurte om det, men en ting jeg ikke tenkte på da jeg kjøpte apportbukk var å finne en som var laget i et stykke om du skjønner. Min er en pinne med to klosser på som falt av første gang jeg kasta den litt hardt.. Så nå er jeg ute etter en som kan vare litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet du ikke spurte om det, men en ting jeg ikke tenkte på da jeg kjøpte apportbukk var å finne en som var laget i et stykke om du skjønner. Min er en pinne med to klosser på som falt av første gang jeg kasta den litt hardt.. Så nå er jeg ute etter en som kan vare litt lenger.

Apporten min fra "Kennel" har lengre levetid enn hundene mine faktisk. For den er på 4 generasjon. Aner ikke om noen nettbutikker selger de, men ganske mange andre fører jo de produktene (får håpe at de er like bra som de var for 12 år siden da...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...
canis? :wub:

Canis apportene smuldrer opp hvis de blir litt våte og hundene begynner å tygge en del. I tillegg har jeg erfart at "klossen" i enden faller av etterhvert.

Kjøp en som er laget av ett stygge tre! Mine hunder apporterer best ca 250grams apporter (ganske små), men når jeg skulle få vekk tygging brukte jeg 500-6oo grams apporter.

Jeg har en metallapport til salgs forsåvidt... Det er av denne typen. Ny pris 270. Tenkte å selge den for 150.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Canis apportene smuldrer opp hvis de blir litt våte og hundene begynner å tygge en del. I tillegg har jeg erfart at "klossen" i enden faller av etterhvert.

Kjøp en som er laget av ett stygge tre! Mine hunder apporterer best ca 250grams apporter (ganske små), men når jeg skulle få vekk tygging brukte jeg 500-6oo grams apporter.

Jeg har en metallapport til salgs forsåvidt... Det er av denne typen. Ny pris 270. Tenkte å selge den for 150.

Litt OT, men hjelper det mye mot tygging med tyngre apporter? Jeg bruker som oftest 600 grams apport, men nå tror jeg nesten jeg må prøve med en tyngre. Hun har litt mye tygging enda syns jeg.. Og det irriterer meg. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men hjelper det mye mot tygging med tyngre apporter? Jeg bruker som oftest 600 grams apport, men nå tror jeg nesten jeg må prøve med en tyngre. Hun har litt mye tygging enda syns jeg.. Og det irriterer meg. :rolleyes:

Det kommer an på hunden og hva slags tygging det er. Amira måtte liksom holde apporten hardere når apporten ble tyngre. Dermed sluttet hun også å tygge (hun fikk mer fast bitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...