Gå til innhold
Hundesonen.no

Valgets kval!

Symra&Pippin

Recommended Posts

Jeg har meldt meg på handlerkurs med Helge Kvivesen lørdag 31 mai. Nå ser jeg at det skal være dobbelutstilling i Solør den helga! Hvorfor har jeg ikke sett den utstillinga før? Det er 40 mil dit, det kjører jeg glatt for en dobbelutstilling!

Hva ville dere valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger kurset, men jeg aner ikke om det kommer til å tilføre så mye mer enn det vi får gjennom ringtrening med både terrierklubben og beardisklubben ... Kanskje er utstillingserfaring like bra? Men Kvivesen er jo en skikkelig ringrev da, han vinner jo masse med sine kerryer. Kanskje han har noen kule triks å lære bort?

Åh, så vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville (uten tvil) valgt dobbelutstilling! :) Men du må jo selv vurdere om synes at du/hunden trenger dette kurset. Hvis du allerede har betalt i "dyre dommer" ville jeg muuligens bare fullført kurset (men kun hvis jeg hadde betalt en del :closedeyes: )

(Har utstillings-dilla for tiden, så kanskje ikke så lurt å høre på meg :angel: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solør ligger her

Jepp, alle raser unntatt Bulldog i gruppe to.

Link til Åsnes og Omegn hundeklubb

Åh, hadde det ikke vert for at jeg skal på 5 utstillinger fordelt på 3 helger i juni så skulle jeg ha dratt dit jeg også! Men pengene strekker nok ikke til desverre..

..men til syvende og sist hadde jeg nok valgt kurset jeg også. Utstillingssesongen begynner jo for fullt nå, og da er det greit å være litt ekstra forberedt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt kurset. Det kommer alltids flere utstillinger, og Symra er bare "litjbanet" enda, så jeg tror dere vil ha mer nytte av utstillingskurs enn utstilling (selv om det er dobbelutstilling). :)

Jeg tror dette er et klokt svar, som svarene pleier å være fra deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med wesminster. Hadde droppet en del utstillinger for kurs med han.

Dessuten, hvor mange utstillinger kan du stille på i løpet av et år, i forhold til ant handlerkurs med en god instruktør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med wesminster. Hadde droppet en del utstillinger for kurs med han.

Dessuten, hvor mange utstillinger kan du stille på i løpet av et år, i forhold til ant handlerkurs med en god instruktør?

Enig der :) Det minner meg på at jeg må på kursleting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei. Ble så glad da jeg fant denne siden. Jeg er over gjennomsnittet interessert i hunder, og liker å lese om alle raser.  Har hatt flere hunder selv, men er nå delvis pensjonist, og ønsker ikke heltidsansvar for en hund. Samtidig kan jeg ikke tenke meg et liv uten hund, så store perioder av året har vi hund boende hos oss. Det finnes dessverre mange useriøse hundepassere der ute, så jeg oppfordrer hundeiere til å sjekke nøyde, be om referanser og avtale prøvepass, dersom ukjente skal passe hunden.    Ønsker alle på to- og fire ben en hyggelig og fredelig jul, og alt godt for det nye året. ❤️
    • Ja, hvorfor ikke? Bare å møte rasen og se om du liker egenskapene deres ☺️ Det ble plutselig ikke like moro å ta oppstillingsbilde hver måned når han ikke gikk igjennom slike store forandringer 😂 Så det falt litt fra.    Vi har fullført agilitykurset og Tempo var så flink ☺️ Vi gleder oss til å fortsette treningen på nyåret da vi skal på agility handling kurs. Ellers trener vi litt rally lydighet, og der har han også vært flink, gått baner hvor jeg har hatt han løs også med andre hunder på banen. Så flink ☺️  Nå har vi tatt juleferie og ønsker alle en god jul 🎅🎄  
    • Koselig oppdatering og så mange fine bilder 😍
    • Vår er vant til å være alene. I år er vi hjemme.  Blir nok noe med oss, og noe i buret sitt i underetasjen.
    • Noen som har tips til hundefører jakker med lomme bak til barn/junior, eventuelt noen som selger i mindre størrelser enn xs, eller har en kort modell, eller kan skreddersys? Vet Canelana sine jakker kan bestilles på mål, men noen andre? Pinewood sine er fine, men de har selger ingen hundeførerjakker til barn, og deres xs er veldig stor/lang. Trenger ikke være butikker i Norge, hvis noen vet om noen utenlands å, gjerne kommenter lenke😊    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...