Gå til innhold
Hundesonen.no

Topp 5 hunder


HippiPippi

Recommended Posts

Her er tråden hvor man kan skrive sin topp 5 liste over hunder man liker.

Ingen ekle komentarer mot andre sine meninger.

Legg helst med ett bilde av hver av de 5 hundene slik at man slipper google de frem :hmm:

Her er min topp 5 liste:

1. Jack Russell Terrier

2. mini eller vanelig Bull Terrier

3. CC Powder Puff

4. Bern Sennen

5. Dalmatiner

post-3582-1205069668_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vi hatt kjempemasse tråder om favorittrase / styggeste / fineste / hvilke du liker / hvilke du ikke liker?

Eller er det bare slik på dette forumet?

Jeg er bare vant med at man finner andre ting å prate om enn det samme hele tiden :hmm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vi hatt kjempemasse tråder om favorittrase / styggeste / fineste / hvilke du liker / hvilke du ikke liker?

Eller er det bare slik på dette forumet?

Jeg er bare vant med at man finner andre ting å prate om enn det samme hele tiden :hmm:

Joda det vet jeg... Men det er bare det at de fleste trådene jeg så, var så gamle. Fra juni 2007 og sånt. Og det er jo nye medlemmer som kanskej også vil dele sine meninger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er da man skriver i de gamle trådene! så slipper man å skrive gang på gang på gang, og man får en mer ryddig hverdag på forumet. Lettere å ha "den store favorittrase-tråden" enn 100 "favoritt?" "peneste?" "hvilke hunder liker du?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er da man skriver i de gamle trådene! så slipper man å skrive gang på gang på gang, og man får en mer ryddig hverdag på forumet. Lettere å ha "den store favorittrase-tråden" enn 100 "favoritt?" "peneste?" "hvilke hunder liker du?" ^^

Enig. Det kan bli innmari rotete...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man bare skrive i gamle tråder, vil man aldri fått lage noen nye. Tror nok det aller meste er skrevet om før uansett. :hmm:

Det er jo ikke noe galt i det?! Woah jeg ser jeg virkelig har vært bortskjemt med velfungerende forum ellers. Det er ikke noe galt i å ha mange gamle tråder å skrive i, det viser heller struktur og oversiktlighet. Man blir ikke forvirret og lei av å se det samme mølet bli gjentatt gang på gang. Det aller meste er skrevet om, ja, men det viser bare at moderatorene her på forumet ikke har hatt en god nok oppfølgning av "reposts".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde det vært tidsbegrensning på det, som feks. har tråden vært før innen 6- 12 mnd slettes den eller noe i den duren. Jeg selv syns det er ganske irriterende at nye folk drar opp gamle tråder som ble skrevet for 1-2 år siden. Man trenger jo ikke å delta på mølet selv hvis man ikke er interessert. Bare overse det.

Skulle det kun være tillatt med en tråd pr tema, tror jeg at forumet ville dødd ut etterhvert.

Beklager OT, det er vel ikke her man snakker om slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe galt i det?! Woah jeg ser jeg virkelig har vært bortskjemt med velfungerende forum ellers. Det er ikke noe galt i å ha mange gamle tråder å skrive i, det viser heller struktur og oversiktlighet. Man blir ikke forvirret og lei av å se det samme mølet bli gjentatt gang på gang. Det aller meste er skrevet om, ja, men det viser bare at moderatorene her på forumet ikke har hatt en god nok oppfølgning av "reposts".

Trådene blir faktisk mye mer uryddig nå folk skriver som deg her. Hvis alle bare hadde skrevet sine topp 5 hunder ville det vært en så fin og ryddig tråd :P :P Jeg syns mange av de trådene fra før av inneholder mange diskusjoner om hva man syns om det andre syns. Det blir litt for dumt. Derfor denne trådene uten andres negative synspukter for det er "ulovlig" her :hmm: hehe. Og uansett kan de bli vanskelig å få med seg det alle har skrevet når det blir side på side på side osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Det er mange raser jeg ikke vet så mye om.. og endel jeg rett og slett ikke vet om :hmm:

men av de jeg kjenner til kan det bli noe sånt som:

Groenendael/Tervuren

Border Collie

Pyreneer (den store hvite, det er visst to...)

Newfoundlandshund

(Jakt)Labrador... og Toller... og egentlig Retrievere generelt...

Men aller best er naturligvis min egen helt spesielle og unike super-mix :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er da man skriver i de gamle trådene! så slipper man å skrive gang på gang på gang, og man får en mer ryddig hverdag på forumet. Lettere å ha "den store favorittrase-tråden" enn 100 "favoritt?" "peneste?" "hvilke hunder liker du?"

hva om folk har funnet seg nye favorittraser da :rolleyes: .. Jeg endrer jo syn hele tiden... Finst så mange flotte hunder. Men det har ikke skjedd så mange endringer i det siste når det gjeldre yndlingsraser.

Men dersom du er så sur for at folk lager nye tråder hele tiden, så kan du bare la være å skrive i dem trådene da? men jaja.

Mine topp 5 hunder slik som det ser ut nå er:

1. Border collie, pyreneisk gjeterhund (face rase), autralian shepherd (desse ligger gjevnt)

2. Åhrr.. vanskelig. Dobermann og boxer kanskje. Hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...