ipadda Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 idag dro jeg til oppdretter og hentet valpen som jeg skal ha på för! Hun slo seg nokså fort til ro, og er matvrak på det groveste! Navnet falt på Betty! Takk til Annika for det fine navnet og mangen andre gode forslag! Teddy reagerte ikke noe serlig på henne, og de spise sammen! Dette skal bli utrolig spennende! Bildespam kommer nok de neste ukene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Gratulerer! Kjempesøt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Aaaw, gratulerer! Kos dere masse fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Grattis, grattis! Så søøt da! liker rasen kjempe godt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lise og bajas Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Kjempe nydelig. Kos dere masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Gratulerer Hun var nydelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Gratulera kjempe mykje Kjempe nydlig og navne valge supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Bare kjempehyggelig at du likte det navnet! Hun passer det så utrolig bra! Lille Bettelibett... Hehe.. Gleder meg masse til å se henne i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Gratulerer... var veldig søt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 hihi, ja likte navnet kjempegodt! gleder meg til å se dere og i morgen! Tusen takk for svar alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Så søt, gratulere med valpen i hus.Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 legger inn litt flere bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 bittelitt trøtt, kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Gratulerer Så nydelig liten vofs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Gratulerer, kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 Nåmmin, søteste frøkna! *knipe på* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 8. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 bittelitt trøtt, kanskje?? Jepp. hun sov i hele natt, ikke en lyd før i 7 tiden i morres. Da var jeg og luftet henne, så fikk hun ligge i senga med meg til 9 tiden da jeg sto opp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 Gratulerer;D den var bare helskjønn da<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 gratulere såå masse.. ....hun er bare såååå søt og for ett søtt navn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 Gratulerer med en nydelig liten sjarmis jente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 litt bilder fra disse dagene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Grattis! Så skjønn <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Masse bilder Dette er den søøteste DSG jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Njommen så liiten og uskyldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar