tm100004 Skrevet 6. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2008 jeg har en bulldog frøken på 4 mnd og en nuffe han på et år, som har veldig lyst til å være med på leketur med andre nuffen er litt voldsom i leken, men pleier som regel å roe seg ned når andre sier ifra, bulldogen elsker alt og alle. jeg har bil så kan komme meg ganske langt. det hadde vært kjempefint å møtt andre hundeeiere i nærområdet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Vi kan sikkert være med vi... Jeg har en tispe på 6 måneder, og en hannhund på snart 6 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 7. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 Hvis det er en dag som passer for oss er vi med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 7. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2008 det passer best med helger for meg, siden jeg har ganske ustabil arbeidstid bare si en dag så finner vi ut om vi kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 8. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 Neste lørdag/søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 8. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2008 neste lørdag/søndag passer perfekt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 Sted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 9. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2008 hehe, det var det da. ser du bor i oslo. så hva hadde vært best for deg? det passer egentlig alle steder for meg, bare jeg får veibeskrivelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Skal dere gå tur? Hvor? Hilsen krykka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 10. Mars 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 ja vi skal på tur men veit ikke hvor enda da, bare å komme med forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 10. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2008 Ehh. Jeg kom på at jeg drar til Portugal på lørdag, så det blir ikke noe treff på meg. Lenge leve hukommelsen eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lilleulv Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 Jeg har ei golden-jente på 7 mnd som alltids kunne trengt mer sosialisering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. Mars 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2008 jeg skal i frognerparken til lørdag med to valper på 10 uker hihi bare å komme om noen føler seg kallet:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
occurrence Skrevet 1. April 2008 Rapporter Share Skrevet 1. April 2008 jeg har en bulldog frøken på 4 mnd og en nuffe han på et år, som har veldig lyst til å være med på leketur med andre nuffen er litt voldsom i leken, men pleier som regel å roe seg ned når andre sier ifra, bulldogen elsker alt og alle. jeg har bil så kan komme meg ganske langt. det hadde vært kjempefint å møtt andre hundeeiere i nærområdet mitt Jeg bor i Eidsvoll og har en nuffe på 10 måneder som elsker å leke med andre hunder (spesielt andre nuffer!). Jeg er interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100004 Skrevet 2. April 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2008 Jeg bor i Eidsvoll og har en nuffe på 10 måneder som elsker å leke med andre hunder (spesielt andre nuffer!). Jeg er interessert da må vi møtes min nuffe fylte et år på søndag og han har bare godt av å møte noen på sin egen størrelse, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar