Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur til Preikestolen 2004


Anne

Recommended Posts

Der har eg også vært! kjempe tur det der altså! er en stund siden jeg var der nå, så har veldig lyst til å ta en tur igjen nå snart! Hadde ikke min hund med meg sist gang eg var der da.. Hun var ikke født :) Altså over 3 år siden jeg var der da.. men anbefaler turen for alle :wink: Veldig fine bilder du hadde forresten Anne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ut som om dere hadde en kjempefin tur, og det så i alle fall ut som om Aro koset seg!  :) Fint vær hadde dere og'! Må reise ut til preikestolen en gang jeg og'.. . ;)

Kva om vi fra vestlandet som er på hundesonen tok et treff der....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får heike med noen av de mange tyske bobil turistene som kommer her hver sommer :wink:

Hahaha ;) Ja, det må eg. Er det flest tyskere der kommer ditt? Her i Danmark om sommeren er der og snart flere tyske turister end danskere, på strandene især, og hvis der og er mange i Norge, da må Tyskland næsten være tomt hver sommer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ;) Ja, det må eg. Er det flest tyskere der kommer ditt? Her i Danmark om sommeren er der og snart flere tyske turister end danskere, på strandene især, og hvis der og er mange i Norge, da må Tyskland næsten være tomt hver sommer. ;)

;) Da må det være tomt i Tyskland for her treffer vi dem hele tiden om sommeren!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Da må det være tomt i Tyskland for her treffer vi dem hele tiden om sommeren!!

Det må der virkelig! Langs den danske vestkyst er der SÅ mange tyske turister at mange af de små strandbyer er helt oversvømmende, har familie i en af dem, og de siger at der er langt flere tyskere end danskere i hele sommerhalvåret... sjovt at de tager til Danmark og Norge hvert år... måske VI skulle tage til Tyskland om sommeren, når nu de ikke selv gider bruge det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ;) Ja, det må eg. Er det flest tyskere der kommer ditt? Her i Danmark om sommeren er der og snart flere tyske turister end danskere, på strandene især, og hvis der og er mange i Norge, da må Tyskland næsten være tomt hver sommer. ;)

dere har jo mange norske turister og...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nææh, stilig tur! Flott at dere ikke møtte noen hoggormer da.. ;)

Gikk Aro løs på toppen der?

Nei, vi hadde han i bånd pga at det var så mangen folk... Tror ikke det hadde vært noe fare for at han skulle gå nærme kanten for han ville ikke bli med meg ut :wink: Men det er mangen som er redde hunder og da synes jeg det er greitt å ha han i bånd når han er så stor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...