Gå til innhold
Hundesonen.no

En hund etter narkotika


mowgli

Recommended Posts

Mulig dette blir litt OT, men er det bare jeg som synes det er synd at artikkelen måtte påpeke at hunden ser ut som en kamphund og er i "familie" med amstaffen..?

Det gjør det hele litt mer spennende vel. Disse journalistene vinkler og vrir det litt som det måtte passe seg tror jeg <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en god latter av den artikkelen. Høres ut som en hærlig hundevalp det der :-)

For hundens skyld så håper jeg at eieren av hunden, som ifølge artikkelen var på besøk i huset, ikke er involvert i narkotika miljøet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at hunden her blir stemplet negativt,

er jo eierens feil at han var på feil plass til feil tid.

Eh, hva mener du med at hunden ble stemplet negativt? Jeg fant ikke noe i artikkelen som tydet på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, hva mener du med at hunden ble stemplet negativt? Jeg fant ikke noe i artikkelen som tydet på det?

Vel, journalisten måtte jo selvsagt få med at staffen er: "Den ligner på en kamphund og er i familie med amstaffen som ble ulovlig her i landet i 2004."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, journalisten måtte jo selvsagt få med at staffen er: "Den ligner på en kamphund og er i familie med amstaffen som ble ulovlig her i landet i 2004."

Åh, hehe.. den overså jeg glatt! Men samtidig, spørs egentlig hvordan en ser på det. I betraktning av at de faktisk har levert en solskinnshistorie om en driftig hund som fakker de "slemme og fæle" (eller noe i den dure), så er det vel bare positivt at de sier at denne bragden kom av en hund som man vurderer som "farlig" (ikke mine ord vel og merke). Eller?

Sånn sett blir det liksom en glad nyhet om "kamphunden" :)

(kanskje jeg er fullstendig overtrøtt, men det høres lurt ut i mine ører akkurat nå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...