Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt kull på gang


Ricco

Recommended Posts

Vision var et fint navn :hmm: Har dere kommet noe nærmere en beslutning på hvem dere skal beholde, eller venter dere litt til?

Flotte bilder!

Blir mer og mer sikre på at det blir nr 5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 315
  • Created
  • Siste svar

Håper det er OK at eg legger inn noen bilder da.

Dere skjønner det at eg var på "leke med det nye fotoapparatet" tur hos Ricco igår.

Og til men store glede skulle valpene få komme ut for første gangen.

Det ble over 400 bilder. Noen bra og noen dårlige.

Tenkte eg skulle snike inn noen av de som ble ok hvertfall.

1.6-08%20126-763824.jpg

1.6-08%20129-764372.jpg

1.6-08%20134-764946.jpg

1.6-08%20189-765509.jpg

1.6-08%20195-766477.jpg

1.6-08%20222-767312.jpg

1.6-08%20302-769370.jpg

1.6-08%20466-782973.jpg

1.6-08%20470-784747.jpg

Også sniker vi inn et par av den RÅLEKRE moren også.

1.6-08%20089-762561.jpg

1.6-08%20087-762040.jpg

1.6-08%20068-761499.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh, jeg merker med meg selv at jeg er kanskje litt for ofte innom denne tråden for å se på bildene :)

HERLIGE ute-bilder, skulle ønske jeg bodde nærmere.. da hadde jeg spurt om å komme på valpe-besøk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge inn nokre bilder eg og då...

Dsc_0198.jpg

DSC_0221.jpg

DSC_0214.jpg

DSC_0237.jpg

DSC_0204.jpg

Dsc_0197.jpg

DSC_0204.jpg

Dsc_0195.jpg

Dsc_0185.jpg

Dsc_0184.jpg

Vart du redd no...? Ser du kor tøff eg er!

Dsc_0183.jpg

Dsc_0163.jpg

DSC_0155.jpg

Dette er min favoritt, og er innsendt i en konkurranse om beste sommerbilde. Her er linken for dei som vil stemme! På forhånd takk (håper det er lov å legge den ut) https://lagring.online.no/sections/competit...ew.php?id=6#104

DSC_0147.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at valpemoren er det nydligste av alle jeg :whistle:

Enig! Er sjeldent jeg ser en schäfer som jeg syns er direkte PENE å se på, men det var desidert denne tispa altså.. Herlig uttrykk på henne, hun ser så god og varm ut. Og så klok, på en måte... :ahappy:

Ikke for det, valpene var søte de men mammaen var jo bare til å spise opp. Blir spennende å se om døtrene blir lik mora!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nye bilder, den som er langhår bare elsker å ligge på rygg!

Her kjem ei heil bildeserie med henne.

050.jpg

046.jpg

048.jpg

057.jpg

063.jpg

067.jpg

065.jpg

Pus var spennende!

074.jpg

072.jpg

Her er hannen, han skal heite Varg.

hann6-100608.jpg

Og her er Vision, ikkje verdens beste oppstilling men...

Vision1-100608.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage mat mens man kikker i denne tråden er ikke å anbefale - svidde nesten gryteretten i hjel her :) Ble jo så betatt av de herlige bildene av de skjønne nurkene! :) Og som andre nevner - Alexis er vanvittig pen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Vurdere å flytte dit. Pleier de å være vrang med å ha hund? Har hørt skrekkhistorier om at en plutslig kan bli hevet ut pga hund eller dyr.  Er det noen spesielle ting man må tenke på??  
    • Jeg bor i borettslag med hund  Var det noe spesielt du tenkte på?
    • Noen som har hatt, eller har hund i borettslag/sameie??    
    • At man ikke bør skaffe seg valp når man er student er en påstand helt uten hold, etter min mening. Det kommer helt an på hvert enkelt tilfelle. Det virker på meg som at dere har tatt alle de viktige faktorene i betraktning, og håper dere velger å gå for det, uavhengig av hva andre skulle ha og si om den saken!
    • Hei! Litt bakgrunnsinfo om oss: jeg og min kjæreste diskuterer når vi bør skaffe oss valp. Vi er begge i 20-årene og bor i ett hus på landet med gode utemuligheter og turmuligheter i skog og mark. Vi begge studerer over nett, og begge vil ha en fremtid med hjemmekontor da vi studerer programering og UX/UI developer. Vi har generelt stabil økonomi, og partneren min jobber ved siden av studiene i tillegg. Jeg får tileggsstipend fra lånekassen. Jeg mistet min far for nesten ett år siden og har vært i en tung periode veldig lenge, nå er jeg bedre og føler meg mye bedre da jeg kommer meg ut mer osv. Jeg har erfaring med hund fra før, men dette er første egne hund. Hos mine foreldre har jeg vokst opp med sibirsk husky, jeg har også hatt mange sommerjobber som hundepasser der "klientene" mine har vært hos meg flere uker om gangen. Vi har bestemt oss for at vi ønsker oss en svart engelsk labrador, og har satt oss inn i hva det vil så å eie en slik rase. Jeg ønsker også å bruke hunden som hobby-hund og tenker å trene lydighet, og drive med dummy-trening. Jrg har godkjent jegerprøve og hadde vært utrolig gøy å utforske jakt videre også! Men når er det rett tidspunkt? Jeg personlig føler meg klar. Jeg er ikke glad i å reise, og trives best ute på sommeren i telt eller hengekøye. Studiene tillater meg å være hjemme med valpen, og å komme meg ut mer etterhvert som han / hun blir eldre. Vi har råd til forsikring, uforutsette veterinær utgifter osv. Jeg føler meg så, sæ klar, men har fått kritikk av andre (hovedsakelig familie) om at det ville vært dumt å skaffe seg valp nå da jeg er student...
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...