Taz Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Husker dere denne karen? Har så innmari lyst på han.. http://www.ncck.no/omplassering.html Dumt ingen eiere har meldt seg enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Er det han som det var innlegg om tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 hihi, der var han gitt dakars gutten som savner mamman sin, eller kanskje ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Er det han som det var innlegg om tidligere? Jeppz.. Er han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Håper noen vil ha ham! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 Håper noen vil ha ham! Jeg vil ha han.. Skulle ønske jeg bodde alene nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 så fin han er! håper han får et bra hjem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 5. September 2005 Rapporter Share Skrevet 5. September 2005 så søt han er! ja håper han får et bra hjem. hadde ville hatt han jeg og, men passer seg utrolig dårlig nå i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 bamse!! vi bare kalte han det... så fint og se at såret nesten er grod! utrolig hvorglad du blir i en hund etter bare 3 døgn.... håper han finner et kjempegodt hjem! han fortjener det! good luck boy..miss u! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 ja han er no pen da, håper han får et godt hjem(skulle tatt han selv hadde jeg hatt plass til han). første gangen jeg så bildet av han så fikk jeg en formening om at jeg hadde sett han før(for omplasering eller salg altså) men klarer bare ikke å finne ut hvor det var jeg så han(hvilket annonse makred) så det må jo ha vært en stund siden siden jeg ikke kan finne det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Håper de finner ett hjem til ham da! Syns de skulle tatt bilde uten gitteret forran da men... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Fin han er! Håper virkelig han får er bra hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 Håper de finner et hjem til stakkarn eller at eieren melder seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 6. September 2005 Rapporter Share Skrevet 6. September 2005 fin han var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 15. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 Nå har han blitt omplassert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 Ååå, flott Han og eieren skulle bare visst om oss..hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 så bra! håper de nye eierne tar godt vare på han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 FLOTT!!! nå ble jeg glad!! Ja, eierene skulle bare vist at en hel jentegjeng rundt omi landet har diskutert om hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 Nå har han blitt omplassert.. Så bra!! Fortjente et hjem (noe egentlig alle gjør) han der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 FLOTT!!! nå ble jeg glad!! Ja, eierene skulle bare vist at en hel jentegjeng rundt omi landet har diskutert om hunden Ja, og i ANDRE lande! Det er etterhånden en verdenskendt chow, den nye eier har fået. Så bra han har fået nyt hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 Nå har han blitt omplassert.. vet du hvor han flyttet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brunette88 Skrevet 15. September 2005 Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 ååå... kjempe bra at han ble omplasert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 15. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. September 2005 vet du hvor han flyttet? Nei, dessverre.. Men tror det er i Midt-Norge. http://www.ncck.no/omplassering.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar