Gå til innhold
Hundesonen.no

Min ventetråd


Miriam

Recommended Posts

  • Svar 385
  • Created
  • Siste svar

Åååh :P Miiiiiiiiiiiiiiiriiiiiiiiiiiiam! KOM HJEM SNART DA! :P

Oki, jeg er skikkelig ikke god på å vente, så jeg ringte til Miriam jeg da :hmm: Skal hilse til alle soniser å si at hun er forelsket og åååååååååååååååååååååh-faktoren er skyhøy! :P

*Dobbelpost. Mod. Raksha*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...skal la Miriam få sjansen til å fortelle om første møtet med de søte små selv, jeg bare legger ut ett koselig bilde......... holder tett om hvilken valp det er også jeg...

aIMG_1074.jpg

Ååh, søteste lille :hmm:

Ja, referat altså... Jeg var jo som dere ser og hilste på valpene i dag, og jeg har egentlig bare én ting å si:

De er dødssøte

:P

Kanskje ikke overraskende at jeg synes det? *ler* Alle valpene var supersøte og kjempe sjarmerende, med mye lyd og masse matlyst! Jeg har vel en favoritt allerede, uten at jeg helt vil si hvem det er enda, siden ingenting er bestemt enda :P Dere får nok vente littegranne til :P

Når det gjelder navn, så står det mellom Babe, Katie eller Lucy, jeg har ikke bestemt meg enda...

Kommer mer utfyllende info senere når jeg kommer meg hjem til meg selv :P

Sånn helt til slutt vil jeg bare si én ting: :P :P :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du!

Nydelig bilde av deg og bebis altså :)

Av de tre navnene stemmer jeg forresten for Lucy. Babe er en gris og Katie er Katie Holmes (hun liker jeg ikke) :)

Takker :ahappy: *ler* Det er flere (gjett hvem, liksom) som stemmer for Lucy :) Men vi får se... Ingenting er bestemt enda..

Godt sagt snuppis :)

Ja, ikke sant? Det var liksom det eneste fornuftige jeg klarte å stotre frem her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Hehe jeg ville ikke valgt noen av de navna, men Lucy er jo greit da :). Funker greit å bruke også. Babe er enten grisen eller et navn med unødvendig høy bimbofaktor :)

Ja, ikke sant? Det var liksom det eneste fornuftige jeg klarte å stotre frem her :ahappy:

Hehe skjønner deg godt :) . Dette blir skikkelig spennende å følge! Og vil også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babe er enstavelse og tungvint, jeg stemmer for Lucy som også har s-lyd :)

Heh.. Emmalille her blir stort sett bare kallt Em hun. En stavelse, ingen s-lyd.. Hvorfor er det tungvint? :ahappy:

Syns Babe er fint jeg! Om hun blir bare halvparten så blånd som moren og søsteren sin, så er hun mer enn bimbo nok og *flir* Også kan man lage en morolyd med "hey babe", samt synge den sangen fra Dirty Dancing :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden jeg passa som het Lucy ble stort sett "lus" *flire* Skikkelig flatterende kallenavn. Men liker det likevel. Forkortelser og kosenavn kommer det til å bli uansett hva man kaller bikkja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden jeg passa som het Lucy ble stort sett "lus" *flire* Skikkelig flatterende kallenavn. Men liker det likevel. Forkortelser og kosenavn kommer det til å bli uansett hva man kaller bikkja.

Ja, det er sant :ahappy: Josie blir ofte kalt bare for "Jose" (altså uten -ie på slutten)... Får se hva jeg lander på :)

Edit: Og til alle dere som har spurt, så kan jeg jo si at det er frk. Cerise jeg holder på bildet :) Skjønneste lilleste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Hvilken verden har jeg levd i i det siste a? Jeg har ikke fått med meg dette jeg Miriam :P

Men, GRATULERER!! :P Så kjempe morro! Nydelig liten valp på bildet også :P

Jeg og Elwira må få hilse på bebisen en gang. Gleder meg til å klemme på belgerbebis! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. Emmalille her blir stort sett bare kallt Em hun. En stavelse, ingen s-lyd.. Hvorfor er det tungvint? :P

Syns Babe er fint jeg! Om hun blir bare halvparten så blånd som moren og søsteren sin, så er hun mer enn bimbo nok og *flir* Også kan man lage en morolyd med "hey babe", samt synge den sangen fra Dirty Dancing :P hehe

Roper du det i skogen? Eeeeeeeeehhhhm? Hihi.. Beeeeeeibh? Beeeheeeib? Nei, det er tungvint med en stavelse synes jeg. Liker best to :P

Forøvrig kjenner jeg en sheltie-Babe som er veldig fin, men hun løper ikke i skogen (ikke løs hvertfall) og trenger ikke praktisk navn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roper du det i skogen? Eeeeeeeeehhhhm? Hihi.. Beeeeeeibh? Beeeheeeib? Nei, det er tungvint med en stavelse synes jeg.

Nei, jeg roper ikke i skogen, jeg plystrer :P Snakker jeg til henne, så sier jeg stort sett "Em" ja (gjerne med en sånn "mor tuller ikke!"-tone i stemmen.. hehe), så sant vi ikke tuller, da blir det en lang "Emmijem"-greie (men så synger jeg for Dina og jeg da *kremt*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...