Tini Skrevet 22. Februar 2008 Rapporter Skrevet 22. Februar 2008 HeHe.. Noen som skal på konserten i Oslo????
Gjest Skrevet 24. Februar 2008 Rapporter Skrevet 24. Februar 2008 Føler vi har litt mer rocka musikksmak en mange her inne
Gjest Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Skrevet 26. Februar 2008 Den er vel om ca akkurat 9 timer? tja. kanskje 10. Det er iallefall oppvarming om 9 timer! Fader ass, Tini er heldig, de fikk Sidewalks i Stockholm! Er det ingen andre queens of the stone age fans her da? come on ppls! Josh Homme? Kyuss? Dave Grohl? No one? Jeg blir skikkelig skuffa her
Aussieglis Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Skrevet 26. Februar 2008 Queens of the stone age er kult. Men konsert blir det nok ikke på en nordlending som meg!
Gjest Skrevet 26. Februar 2008 Rapporter Skrevet 26. Februar 2008 TAKK og velkommen i rekka! Jeg lider av kronisk flyskrekk så jeg tør ikke fly ned. Vi har jo ikke engang togforbindelse her.... Men jeg har sett QOTSA (og møtt gutta) et par ganger nå så jeg klarer meg
Tini Skrevet 2. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2008 haha. var jo noen utenom oss to som faktisk hadde hørt om de.. cool... Vi har bra musikk smak.. konserten i norge og stockholm var rå bra.. Gleder meg til bergen og oslo igjen til sommeren.. johoo.. **** synd du ikke får vært med Wretch... Dumme eksamen shit.. Hvis du ikke hadde hatt det hadde jeg **** meg dratt med meg en venninne tatt en road tripp opp i nor og henta deg..
Gjest Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 haha. var jo noen utenom oss to som faktisk hadde hørt om de.. cool... Vi har bra musikk smak.. konserten i norge og stockholm var rå bra.. Gleder meg til bergen og oslo igjen til sommeren.. johoo.. **** synd du ikke får vært med Wretch... Dumme eksamen shit.. Hvis du ikke hadde hatt det hadde jeg **** meg dratt med meg en venninne tatt en road tripp opp i nor og henta deg.. haw haw, men da måtte jason homme (harr harr) vært med oss til bergen! Jaaa, nei det er ****** kjipt, men men. Det er neppe siste gangen de kommer til Norge... Selv om det er utrolig bittert når mine to favorittband of all time spiller sammen.
Tini Skrevet 3. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 eøy, jeg har hørt om de... Gjennom meg ja.. hehehehe
Tini Skrevet 3. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 haw haw, men da måtte jason homme (harr harr) vært med oss til bergen! Jaaa, nei det er ****** kjipt, men men. Det er neppe siste gangen de kommer til Norge... Selv om det er utrolig bittert når mine to favorittband of all time spiller sammen. Ja du mener Jason Van homme ja... sant det da.. vi får ta det skikkelig igjen neste gang da... hehe.. Skulle ikke du flytte litt mer sentralt å gå på skole? det var kanskje etter sommeren..?
Gjest Skrevet 3. Mars 2008 Rapporter Skrevet 3. Mars 2008 Gnahahah! VAN homme ja! Njæææi det blir utsatt 1 år når bikkja kommer i hus. Kjipt å surre med leilighet, studier, jobb, masse penger og hjemlengsel samtidig som du prøver å gi valpen en god start i livet =/
Tini Skrevet 4. Mars 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2008 Synes at de skal ta en pause å ikke komme tilbake etter de har vært her i sommer as.. hehehe.. Må jo liksom dra på de jeg har mulighet til... og da blir det en del konserter da.. hehehe.. Gleder meg til min 3 dagers i juni ... Tror du går glipp av en hei hundranes bra konsert show i bergen Wretch.. Når begge skal spille fullt sett ..mhm... denne gangen skal jeg ikke si at jeg må jo dra på konserter når de er her for det er sikker lenge til de kommer tilbake igjen...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar