Gå til innhold
Hundesonen.no

Queens of the stone age


Tini

Recommended Posts

Skrevet

Den er vel om ca akkurat 9 timer? tja. kanskje 10. Det er iallefall oppvarming om 9 timer! :P

Fader ass, Tini er heldig, de fikk Sidewalks i Stockholm!

Er det ingen andre queens of the stone age fans her da? come on ppls!

Josh Homme?

Kyuss?

Dave Grohl?

No one? Jeg blir skikkelig skuffa her :P

Skrevet

TAKK og velkommen i rekka! :P

Jeg lider av kronisk flyskrekk så jeg tør ikke fly ned. Vi har jo ikke engang togforbindelse her.... Men jeg har sett QOTSA (og møtt gutta) et par ganger nå så jeg klarer meg :P

Skrevet

haha. var jo noen utenom oss to som faktisk hadde hørt om de.. cool...

Vi har bra musikk smak..

konserten i norge og stockholm var rå bra.. Gleder meg til bergen og oslo igjen til sommeren.. johoo..

**** synd du ikke får vært med Wretch... Dumme eksamen shit.. Hvis du ikke hadde hatt det hadde jeg **** meg dratt med meg en venninne tatt en road tripp opp i nor og henta deg..

Skrevet
haha. var jo noen utenom oss to som faktisk hadde hørt om de.. cool...

Vi har bra musikk smak..

konserten i norge og stockholm var rå bra.. Gleder meg til bergen og oslo igjen til sommeren.. johoo..

**** synd du ikke får vært med Wretch... Dumme eksamen shit.. Hvis du ikke hadde hatt det hadde jeg **** meg dratt med meg en venninne tatt en road tripp opp i nor og henta deg..

haw haw, men da måtte jason homme (harr harr) vært med oss til bergen! :kiss:

Jaaa, nei det er ****** kjipt, men men. Det er neppe siste gangen de kommer til Norge... Selv om det er utrolig bittert når mine to favorittband of all time spiller sammen. :blink:

Skrevet
haw haw, men da måtte jason homme (harr harr) vært med oss til bergen! :kiss:

Jaaa, nei det er ****** kjipt, men men. Det er neppe siste gangen de kommer til Norge... Selv om det er utrolig bittert når mine to favorittband of all time spiller sammen. :blink:

Ja du mener Jason Van homme ja... sant det da.. vi får ta det skikkelig igjen neste gang da... hehe..

Skulle ikke du flytte litt mer sentralt å gå på skole? det var kanskje etter sommeren..?

Skrevet

Gnahahah! VAN homme ja! :blink:

Njæææi det blir utsatt 1 år når bikkja kommer i hus. Kjipt å surre med leilighet, studier, jobb, masse penger og hjemlengsel samtidig som du prøver å gi valpen en god start i livet =/

Skrevet

Synes at de skal ta en pause å ikke komme tilbake etter de har vært her i sommer as.. hehehe.. Må jo liksom dra på de jeg har mulighet til... og da blir det en del konserter da.. hehehe.. Gleder meg til min 3 dagers i juni ... Tror du går glipp av en hei hundranes bra konsert show i bergen Wretch.. Når begge skal spille fullt sett ..mhm...

denne gangen skal jeg ikke si at jeg må jo dra på konserter når de er her for det er sikker lenge til de kommer tilbake igjen...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...