Jump to content
Hundesonen.no

Queens of the stone age

Tini

Recommended Posts

Den er vel om ca akkurat 9 timer? tja. kanskje 10. Det er iallefall oppvarming om 9 timer! :P

Fader ass, Tini er heldig, de fikk Sidewalks i Stockholm!

Er det ingen andre queens of the stone age fans her da? come on ppls!

Josh Homme?

Kyuss?

Dave Grohl?

No one? Jeg blir skikkelig skuffa her :P

TAKK og velkommen i rekka! :P

Jeg lider av kronisk flyskrekk så jeg tør ikke fly ned. Vi har jo ikke engang togforbindelse her.... Men jeg har sett QOTSA (og møtt gutta) et par ganger nå så jeg klarer meg :P

haha. var jo noen utenom oss to som faktisk hadde hørt om de.. cool...

Vi har bra musikk smak..

konserten i norge og stockholm var rå bra.. Gleder meg til bergen og oslo igjen til sommeren.. johoo..

**** synd du ikke får vært med Wretch... Dumme eksamen shit.. Hvis du ikke hadde hatt det hadde jeg **** meg dratt med meg en venninne tatt en road tripp opp i nor og henta deg..

haha. var jo noen utenom oss to som faktisk hadde hørt om de.. cool...

Vi har bra musikk smak..

konserten i norge og stockholm var rå bra.. Gleder meg til bergen og oslo igjen til sommeren.. johoo..

**** synd du ikke får vært med Wretch... Dumme eksamen shit.. Hvis du ikke hadde hatt det hadde jeg **** meg dratt med meg en venninne tatt en road tripp opp i nor og henta deg..

haw haw, men da måtte jason homme (harr harr) vært med oss til bergen! :kiss:

Jaaa, nei det er ****** kjipt, men men. Det er neppe siste gangen de kommer til Norge... Selv om det er utrolig bittert når mine to favorittband of all time spiller sammen. :blink:

haw haw, men da måtte jason homme (harr harr) vært med oss til bergen! :kiss:

Jaaa, nei det er ****** kjipt, men men. Det er neppe siste gangen de kommer til Norge... Selv om det er utrolig bittert når mine to favorittband of all time spiller sammen. :blink:

Ja du mener Jason Van homme ja... sant det da.. vi får ta det skikkelig igjen neste gang da... hehe..

Skulle ikke du flytte litt mer sentralt å gå på skole? det var kanskje etter sommeren..?

Gnahahah! VAN homme ja! :blink:

Njæææi det blir utsatt 1 år når bikkja kommer i hus. Kjipt å surre med leilighet, studier, jobb, masse penger og hjemlengsel samtidig som du prøver å gi valpen en god start i livet =/

Synes at de skal ta en pause å ikke komme tilbake etter de har vært her i sommer as.. hehehe.. Må jo liksom dra på de jeg har mulighet til... og da blir det en del konserter da.. hehehe.. Gleder meg til min 3 dagers i juni ... Tror du går glipp av en hei hundranes bra konsert show i bergen Wretch.. Når begge skal spille fullt sett ..mhm...

denne gangen skal jeg ikke si at jeg må jo dra på konserter når de er her for det er sikker lenge til de kommer tilbake igjen...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Synes jo det med en ny hund var en god ide, hvertfall med at de kan også være med.  Min har ingen hemninger her heller, så jeg må sette begrensninger- det driter ho hardt i.. Vi driver med nosework, men er ikke det beste miljøet her nede.. Synes også det er rart å ha gammel hund, det er mange begrensninger- men mye herlig også..
    • Ja, og stresser. Det er jo så mye som ikke er klart....
    • Åå så søt 🥰 Teller du ned dagene nå?
    • Det høres ut som en veldig fin ordning  Min senior kan ikke gå så lange turer lengre pga. en dårlig skulder, men samtidig har hun bare ett gir, og det går i hundre hver eneste tur. Så jeg må begrense henne veldig for at den skuldra ikke skal bli enda verre. Hun er jo en liten hund så jeg hadde håpet på å kunnen gå turer med henne i sekk, men det var hun i hvert fall ikke interessert i 🙈 Hun har også blitt fullstendig hemningsløs på sine gamle dager (et snev av demens?), så hvis jeg ikke følger med på henne hele tiden driver hun med de mest utrolige akrobatiske påfunn (som å kaste seg ned trappa), så her er det selvmordsforebygging på daglig basis... Heldigvis har vi Nosework da, som hun elsker. Det er virkelig en fantastisk aktivitet for gamle hunder, og ettersom, det er uoffisielt kan vi konkurrere selv om hun går på medisiner. Til helga skal vi på kurs i Nosework, og i juli er vi påmelding Nord-Norges første Nosework-konkurranse  Så helt dødt er det ikke her, men savner det livet vi hadde før utrolig mye. Dette er første gang jeg har gammel hund, så jeg er nok litt i sjokk over hvor begrensende det faktisk er.  Ellers luftet jeg så smått tanken på å kjøpe ny hund som kan bo hos min mor inntil videre, og hun var ikke helt fremmed for det. Den eneste innvendingen var "men hva gjør vi når jeg skal reise bort?" 😅 Hun og samboeren har hatt hund i "alle år", men nå som pensjonister ønsker de et litt friere liv uten hund. Men en hund som kan bo der, samtidig som jeg har det meste an ansvaret ellers, er kanskje ikke en helt fjern idé? 🤔
    • Hilse på Izuba. Henter i juni.)  
  • Nylig opprettede emner

• Create New...