Torunn1 Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 GuttaBoyz ville hjelpe barna å fingerhekle i dag. Noen som kjeder seg, så er der bare å komme og hjelpe til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 GuttaBoyz ville hjelpe barna å fingerhekle i dag. Noen som kjeder seg, så er der bare å komme og hjelpe til! Neitakk, jeg har en strikkekurv full av sånne, som Symra har laget til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Hahah, genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Sånn som håret mitt ser ut om morran etter at Callaway har "kost" med meg det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Sånn som håret mitt ser ut om morran etter at Callaway har "kost" med meg det... Å, du har en sånn valp du og ja? *ler* Jeg var redd jeg skulle våkne uten hår på hodet når Norma var liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 21. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Ja, jeg har også en sånn en *flir* Men jeg synes egentlig det er ganske godt jeg - gratis hodebunnsmassasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar