Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvilken utstilling?


Taz

Recommended Posts

Skrevet

Jo, skal stille på det første valpeshowet som kommer til Rogaland..

Men det er ikke før i oktober.. *Lenge*

Men nå har jeg iallefall god tid til å trene på.. :lol:

Skrevet

Gratulere da, alltid artig å se at foreldrene til valpen gjør det bra på utstillinger.

Her er de utstillingene jeg kunne finne som var i helga:

Norsk Sankt Bernhard Klubb

Postboks 32

2031 NANNESTAD

Aust-Agder Elghundklubb

Furuåsen

4818 FÆRVIK

Norsk Berner Sennenhundklubb Nordland

Seljevn.11,

8445 MELBU

Norsk Spaniel Klub Østfold

Holmsdalen 14

1634 GAMLE FREDRIKSTAD

Narvik Trekk- Og Brukshundklubb

Postboks 91

8501 NARVIK

Norsk Terrier Klub

Postboks 90 Økern

0508 OSLO

Norsk Japansk Spisshund Klubb

Steinlandsfjord

8430 MYRE

Steinkjer Hundeklubb

Postboks 109

7702 STEINKJER

Norsk Collie Klubb Hedmark

Meierilykkja 16

2355 GAUPEN

Hadeland Elghundklubb

Norsk Dalmatiner Klubb

Skovly

2850 LENA

Gudbrandsdal Hundeklubb

2640 VINSTRA

Norsk Miniatyrhund Klubb Nord-Trøndelag

Furuvn 32

7650 VERDAL

Skrevet

Denne var det antagelig.

Gudbrandsdal Hundeklubb

2640 VINSTRA

De bor i Trondheim.. :)

Takk for infoen Nina.. :D :D

Skrevet
Denne var det antagelig.

Gudbrandsdal Hundeklubb

2640 VINSTRA

De bor i Trondheim.. :)

Takk for infoen Nina.. :D :D

Hvem er det som eier moren?

Skrevet

Hvem er det som eier moren?

Peer gynt's kennel..

Husker ikke navnet hennes i farten.. :oops: *flaut*

Men det er iallefall Kaldhusdal til etternavn.

Skrevet

Peer gynt's kennel..

Husker ikke navnet hennes i farten.. :oops: *flaut*

Men det er iallefall Kaldhusdal til etternavn.

Ok, da så.. De kjenner jeg ikke :D Lurte bare på om det var Busk-Hu's som hadde henne skjønner du.

Skrevet

Faren til Diego kommer fra Busk-hu's kennel.. :)

Kjenner du dem?

(Har lyst på ett bilde av Busk-hu's Donna Fanny. Bestemoren til Diego, men finner ingen mail addresse osv)

Skrevet
Faren til Diego kommer fra Busk-hu's kennel.. :)

Kjenner du dem?

(Har lyst på ett bilde av Busk-hu's Donna Fanny. Bestemoren til Diego, men finner ingen mail addresse osv)

Jeg vet det :D Kjenner dem ja.. Eks-svigerforeldrene til mamma :D Hehe..

Skrevet
Denne var det antagelig.

Gudbrandsdal Hundeklubb

2640 VINSTRA

De bor i Trondheim.. :)

Takk for infoen Nina.. :D :D

Alltid hyggelig å kunne hjelpe :D

Skrevet
Jo, skal stille på det første valpeshowet som kommer til Rogaland..

Men det er ikke før i oktober.. *Lenge*

Men nå har jeg iallefall god tid til å trene på.. :D

Tøfft, jeg skal stille Leah der :)

Skrevet

Tøfft, jeg skal stille Leah der :)

Kan tro eg har sagt det te na! :D eg komme eg og, ska ver moralsk støtte te Trine! :D (og deg hvis du trenge det :D)

Skrevet

Eg trenge moralsk støtte ja..

Også trenge eg ein t å handle for meg hvis eg plutseligt backe heilt ut.. :)

Hehe.. Du he lovt meg det.. Hvis du huske?? :D Hehe

Skrevet
Eg trenge moralsk støtte ja..

Også trenge eg ein t å handle for meg hvis eg plutseligt backe heilt ut.. :D

Hehe.. Du he lovt meg det.. Hvis du huske?? :D Hehe

Jada, eg huske det! men eg tror du klare det heilt fint sjøl og :) Men jada, eg ska ta han hvis nervene dine tar overhånd :D Eg har jo som sagt ingen eg ska stilla sjøl så! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...