Taz Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Bare lurte på hvilken utstilling som var i helga? Moren til Diego tok Cert og ble BIR..
Mirai Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Gratulerer til henne Skulle ikke du stille Diego en gang nå snart?
Taz Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2005 Jo, skal stille på det første valpeshowet som kommer til Rogaland.. Men det er ikke før i oktober.. *Lenge* Men nå har jeg iallefall god tid til å trene på..
LiLi Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Hvor var det hen da? Kjempabra forresten
Silje Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Grattis til mammaen!! Det var utstilling forskjellige plasser i landet vet jeg...
Nina Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Gratulere da, alltid artig å se at foreldrene til valpen gjør det bra på utstillinger. Her er de utstillingene jeg kunne finne som var i helga: Norsk Sankt Bernhard Klubb Postboks 32 2031 NANNESTAD Aust-Agder Elghundklubb Furuåsen 4818 FÆRVIK Norsk Berner Sennenhundklubb Nordland Seljevn.11, 8445 MELBU Norsk Spaniel Klub Østfold Holmsdalen 14 1634 GAMLE FREDRIKSTAD Narvik Trekk- Og Brukshundklubb Postboks 91 8501 NARVIK Norsk Terrier Klub Postboks 90 Økern 0508 OSLO Norsk Japansk Spisshund Klubb Steinlandsfjord 8430 MYRE Steinkjer Hundeklubb Postboks 109 7702 STEINKJER Norsk Collie Klubb Hedmark Meierilykkja 16 2355 GAUPEN Hadeland Elghundklubb Norsk Dalmatiner Klubb Skovly 2850 LENA Gudbrandsdal Hundeklubb 2640 VINSTRA Norsk Miniatyrhund Klubb Nord-Trøndelag Furuvn 32 7650 VERDAL
Taz Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2005 Denne var det antagelig. Gudbrandsdal Hundeklubb 2640 VINSTRA De bor i Trondheim.. Takk for infoen Nina.. :D
LiLi Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Denne var det antagelig. Gudbrandsdal Hundeklubb 2640 VINSTRA De bor i Trondheim.. Takk for infoen Nina.. :D Hvem er det som eier moren?
Taz Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2005 Hvem er det som eier moren? Peer gynt's kennel.. Husker ikke navnet hennes i farten.. :oops: *flaut* Men det er iallefall Kaldhusdal til etternavn.
LiLi Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Peer gynt's kennel.. Husker ikke navnet hennes i farten.. :oops: *flaut* Men det er iallefall Kaldhusdal til etternavn. Ok, da så.. De kjenner jeg ikke Lurte bare på om det var Busk-Hu's som hadde henne skjønner du.
Taz Skrevet 5. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2005 Faren til Diego kommer fra Busk-hu's kennel.. Kjenner du dem? (Har lyst på ett bilde av Busk-hu's Donna Fanny. Bestemoren til Diego, men finner ingen mail addresse osv)
LiLi Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Faren til Diego kommer fra Busk-hu's kennel.. Kjenner du dem? (Har lyst på ett bilde av Busk-hu's Donna Fanny. Bestemoren til Diego, men finner ingen mail addresse osv) Jeg vet det Kjenner dem ja.. Eks-svigerforeldrene til mamma Hehe..
Nina Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Denne var det antagelig. Gudbrandsdal Hundeklubb 2640 VINSTRA De bor i Trondheim.. Takk for infoen Nina.. :D Alltid hyggelig å kunne hjelpe
Scarlet Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Jo, skal stille på det første valpeshowet som kommer til Rogaland.. Men det er ikke før i oktober.. *Lenge* Men nå har jeg iallefall god tid til å trene på.. Tøfft, jeg skal stille Leah der
Silje Skrevet 5. September 2005 Rapporter Skrevet 5. September 2005 Tøfft, jeg skal stille Leah der Kan tro eg har sagt det te na! eg komme eg og, ska ver moralsk støtte te Trine! (og deg hvis du trenge det )
Taz Skrevet 6. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2005 Eg trenge moralsk støtte ja.. Også trenge eg ein t å handle for meg hvis eg plutseligt backe heilt ut.. Hehe.. Du he lovt meg det.. Hvis du huske?? Hehe
Silje Skrevet 6. September 2005 Rapporter Skrevet 6. September 2005 Eg trenge moralsk støtte ja.. Også trenge eg ein t å handle for meg hvis eg plutseligt backe heilt ut.. Hehe.. Du he lovt meg det.. Hvis du huske?? Hehe Jada, eg huske det! men eg tror du klare det heilt fint sjøl og Men jada, eg ska ta han hvis nervene dine tar overhånd Eg har jo som sagt ingen eg ska stilla sjøl så!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar