Poter Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Springerlingende hund er funnet i Tromsø, ved Prestvannet i dag. Etter samtale med politi og dyrebeskyttelsen, er hunden nå hos meg. Hun har et rødt halsbånd på seg, med refleks i midten. Trivelig, snill og hyggelig hund. Om du vet hvem denne snella er, ta kontakt! Enten via kontaktskjemaet mitt på hjemmesiden eller ved å ringe politiet eller dyrebeskyttelsen i Tromsø. De har telefonnummeret mitt. Spre gjerne dette! EDIT: har et til bilde av henne, men får av en eller annen merkelig grunn ikke lagt det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 18. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Nå har eieren vært og hentet henne :rolleyes2: Stakkars, de har vært bra redde. Så det endte godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Februar 2008 Supert! Har aldri sett en slik hund her i Tromsø før. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar