Gå til innhold
Hundesonen.no

New Orleans, og kjæledyr... *snufse*


Silje

Recommended Posts

Noe så GRUSOMT!

De må ha vært veldig glad i hundene sine de som tilbøy mannskapet gifteringene sine. NOe så forferdelig! Hvorfor kunne de ikke ta med seg hundene da?!?!?!?! :lol: :evil:

Men man kunne jo ikke akkurat ha blitt igjen med hunden og dødd...

Nei huff jeg håper jeg ALDRI kommer over et slikt dilemma!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er et grusomt dilemma... Jeg aner ikke hva jeg hadde gjortjeg... jeg vet jo at mine hunder ikke hadde klart seg et kvarter er gang som villhund... (ikke mye jakt instinkter der gitt..)

Nei, jeg vil aldri havne i en sånn situasjon... forjeg hadde muligens ikke klart å tenke rasjonelt, og heller blitt igjen med hunden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men dersom du var gift og mannen din trengte medisiner da?  :?

Den var værre.. *tenke* Spørs hvor glad jeg var i mannen.. Hihi..

Neida, nå var jeg slem...

Blir litt vanskelig å svare så lenge enn ikke er opp i den situasjonen selv.

(Og ettersom jeg ikke er gift)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det stemmer, og uansett hvor hardt det høres ut, så hadde nok jeg og tatt med medisinen til min mann før jeg tok hunden...

Såklart...det hadde jeg også gjort..

Folk kan si hva de vil men medisinene til mannen er faktisk viktigere enn bikkja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn sett må det jo være en stor fordel med en chihuahua eller andre små hunder. De kan du gjemme under jakka uten at redningsmannskapet legger merke til det, hehe.

Men en helt forferdelig situasjon. Bare en personlig ting per husstand? Og hva gjør det om mannen putter medisinen i lomma og dama og mannen tar med seg en hund hver liksom? Herregud så sære amerikanere er. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...