Ninahz Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Gratulerer så masse med valper. Håper alle har det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Grattis med valper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Gratulere Gleder meg til bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2008 Gratulerer, det ble virkelig babyboom på sonen ikveld ja (eller, nå er det strengt tatt natt). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miriam Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olivia Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Her, et lite stykke mors kjærlighet til sine små.syns allerede de er blitt større på en måte bare et døgn gammle.Så utrolig mye vilje og mot til og nå mors pupp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Så søte Er det bare en av dem som er uten pels eller har den mørkeste pels den og? Blir de andre med pels, eller forsvinner den etter hvert? Nysgjerrigheten lenge leve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Og får de avtegninger i huden eller blir de alle som mamma'n? Og ja til fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Gratulerer med valpene! Dæven, var det fullmåne igår eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 *sukk* Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olivia Skrevet 13. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 De er født alle med hår,men de mister alt ved ca 12 ukers alder,prosessen er allrede igang med og miste håret. De spottete blir spotta uten hår må le litt selv,de er alldeles nyyydelige nusser.en regnbue av håløshet. Jeg har faktisk aldri sett rasen helt fra start av livet,men utifra det så vet jeg at i løpet av de 12 ukene så kan de har små hårdotter sånn litt her og der.hipps omhåpp.tilslutt er de og forblir nakne livet ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barooo Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Utrolig søte! Spennende å se hvordan utviklingen angående pelsen er på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mene Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 GRATTIS! HERLIG! GRATTIS! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoxyFish Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Gratulerer! Så utrolig skjønne de var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Så skjønne små nurk Blir spennede å se hvordan de utvikler seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Gratulerer så masse med så mange små! Ja, det blir moro å se utviklingen fra små hårete baby'er - til mer eller mindre nakne små'inger... Lykke til med de små - og kos dere! Tiden med valpekull hjemme går bare så ALT for fort! Susanne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 13. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2008 Akkurat sånn har jeg følt meg i hele kveld fordi jeg spiste for mye baccalao til middag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olivia Skrevet 15. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 HJELP.DILLEMMA DELUX. Jeg trenger råd atter råd. Da vår hårløs Terrier fødte sine 5 små. Fødte naboens hund bare to dager etterpå. Det endte med keisersnitt,og mor til disse valpene ligger nå til observasjon hos dyrlegen,og fremtiden ser ikke så lyst ut for moren. Dette er av rasen Tibetansk spaniel. Hun har fire levende små valper som er i en nød for morsmelk. Min hårløse terrier har nå fått gitt disse fire et grunnleggende rå melk. og ser ut til at hun vil godta disse hele 4 extra små. Vi har valge om og la disse 4 små få melk av min. noe som igjen betyr at et noe større belastning. eller valget er at de må flaskes opp. Mitt spørsmål. HVA ville dere gjort. Jeg tenker sånn at,DET ER TROSS ALT LIV VI SNAKKER OM. Men er jo også veldig i villreder vet ikke hva vi skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Tut og kjør. Valpene har best av å die og så lenge tispen din klarer det så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Så lenge din tispe har nok melk og godtar de ekstra valpene er nok det det beste for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 Gjør det du, det blir sikkert en fin opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 15. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2008 HJELP.DILLEMMA DELUX. Jeg trenger råd atter råd. Da vår hårløs Terrier fødte sine 5 små. Fødte naboens hund bare to dager etterpå. Det endte med keisersnitt,og mor til disse valpene ligger nå til observasjon hos dyrlegen,og fremtiden ser ikke så lyst ut for moren. Dette er av rasen Tibetansk spaniel. Hun har fire levende små valper som er i en nød for morsmelk. Min hårløse terrier har nå fått gitt disse fire et grunnleggende rå melk. og ser ut til at hun vil godta disse hele 4 extra små. Vi har valge om og la disse 4 små få melk av min. noe som igjen betyr at et noe større belastning. eller valget er at de må flaskes opp. Mitt spørsmål. HVA ville dere gjort. Jeg tenker sånn at,DET ER TROSS ALT LIV VI SNAKKER OM. Men er jo også veldig i villreder vet ikke hva vi skal gjøre. Det går sikkert fint, bare du passer på at alle valpene får nok næring, og tispa ikke har vondt av det. Tenk så flott å hjelpe de stakkars små (+ naoben) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar