Gå til innhold
Hundesonen.no

1 ubesvart anrop


M2d

Recommended Posts

Det er sikkert en film?

Jepp det er en film, en japansk grøsser.

Men atte... da må en jo skrive det sånn da: "Et ubesvart anrop"

DA er det jo mulig for sånne blÅndiner som meg å forstå det... *hrmpf*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler seg skakk*

Er ikke lett for blonde forvirrede sjeler... (tilogmed jeg skjønte at det var en film)

Eh.. må du være grei frøken! Ellers kommer jeg og tråkker på deg! *hrmpfh*

Sånn indirekte mente jeg å signalisere til MDD at det hadde gjort seg med sånne "" liksom... men nei, jeg var ikke helt sikker på hva hun tenkte på. Bortsett fra at det neppe var selve "tapt anrop" på mobilen *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke en dritt selv jeg, og jeg er ikke blÅnd en gang, men jeg røyker da...

Nå har jeg hørt den ringelyden og jeg får mareritt bare ved å høre på den, klarer virkelig dere å se på en slik film.

*tramper sammen med vala på bcrex*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. må du være grei frøken! Ellers kommer jeg og tråkker på deg! *hrmpfh*

Sånn indirekte mente jeg å signalisere til MDD at det hadde gjort seg med sånne "" liksom... men nei, jeg var ikke helt sikker på hva hun tenkte på. Bortsett fra at det neppe var selve "tapt anrop" på mobilen *ler*

Skjønte ikke en dritt selv jeg, og jeg er ikke blÅnd en gang, men jeg røyker da...

Nå har jeg hørt den ringelyden og jeg får mareritt bare ved å høre på den, klarer virkelig dere å se på en slik film.

*tramper sammen med vala på bcrex*

*føler seg trampet på* ;)(men at du røyker sier jo sitt) *hoppe unna*

Har aldri sett filmen, men vil se den. Så kan kanskje spørre her hva dere som har sett den syns, og om dere vil anbefale den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*føler seg trampet på* ;)(men at du røyker sier jo sitt) *hoppe unna*

Har aldri sett filmen, men vil se den. Så kan kanskje spørre her hva dere som har sett den syns, og om dere vil anbefale den. :)

Jeg synes den var kjempe god. Så den på kino med en gang den kom ut så er en stund siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den minner meg om en barnesang! *hmm hm hm hm hm hm hm hmm*

Det er vel egentli en barnasang? Eller?

Jeg har sett den sånn hallveis, så det hos noen venner, men jeg følgte ike med skikkelig. Men jeg vet hvertfall, at når tlf min begynte å ringe, men den ringetonen(som jeg ikke hadde) på skult nr, 1time etter filmen var sett, ble jeg litt skremt gitt... Jada, kompisen hadde sent den til meg og satt den som ringetone når jeg ikke hadde vært i rommet.

Edit; jeg synes den var litt skummel, men nå så jeg ikke lat, og jeg synes alle filmer som skal være skumle er veldig skumle*flir* Men den er bra tror jeg,husker en periode når det var en film "alle" måtte se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte ikke en dritt selv jeg, og jeg er ikke blÅnd en gang, men jeg røyker da...

Nå har jeg hørt den ringelyden og jeg får mareritt bare ved å høre på den, klarer virkelig dere å se på en slik film.

*tramper sammen med vala på bcrex*

Filmen er kjempedårlig..... Så den japanske versjonen, og de bruker jo å være mye bedre. Men den fantes jo ikke skummel (kanskje jeg sov over de skumle delene???)

Det er vel egentli en barnasang? Eller?

Var det ikke den sangen mora sang eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen er kjempedårlig..... Så den japanske versjonen, og de bruker jo å være mye bedre. Men den fantes jo ikke skummel (kanskje jeg sov over de skumle delene???)

Nei, du gjorde ikke det :blink: Men både jeg og de andre syntes det var überfestlig at du sovnet til en "skrekkfilm" :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du gjorde ikke det :blink: Men både jeg og de andre syntes det var überfestlig at du sovnet til en "skrekkfilm" :ahappy:

Det var godt å høre. Ingen grunn til å leie den på nytt for å få med seg de skumle partiene da. :blink:

Husker ikke helt, trodde det var en spilledås eller noe?

Kanskje det var det... Den gjorde ikke så dypt inntrykk akkurat.... :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...