Andreassen Skrevet 31. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2004 Bra han stoler såpass på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shanice86 Skrevet 31. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2004 Akuratt sånn lå Nemi på mitt fang da hun var valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 31. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2004 så flott han er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 31. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2004 Heh.. Valpemager uten hår.. *valpesjuk igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 31. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2004 Så søtt, får nesten lyst på valp selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 31. Desember 2004 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2004 Men så kommer jeg på hvor mye vann og vaskemiddel vi brukte, hvor mange ullvotter vi ofret og hvor mange sår vi fikk oppover armene, og jeg tenker som så at det kanskje er greit å fortsette med en hund foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 4. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2005 Nææææmen, SÅ SØT han er der han ligger!!! Han har blitt større, eller er det bare bildet som juger :oops: :roll: Hilsen Michelle & Askepott ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 4. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2005 ååå så søtt da, det er sånn det skal være med hunder spør du meg. her i huset har vi ikke noe problem med å la hundene få lov til å ligge i sofanen for å kose, bortsett fra når de røyter store ulldotter da (sånn osm samojeden vår gjør nå :? tror hun har missforstått dette med røyting og årstider ) litt irriterndes at hun røyter nå da for vi skal på utstilling om ca en måned. så no får hun olje hver dag så får vi se om vi får opp pelsen hennes igjen litt fortere en normalt, lurte på om jeg skal prøve med ølgjær også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 4. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Januar 2005 kjempe søøt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar