Gå til innhold
Hundesonen.no

All makt i verden!


Mari
 Share

Recommended Posts

Jeg måtte jo bare prøve på dette, og etter 2 døgn på max 30 grader i ovnen sa jeg at nok fikk være nok.

nakker.jpg

Det luktet lite om graderene var max 30, og selve halsene lukter ikke noe når de var ferdig. 5 av 25 lukter det bittelitt av, så de henger til tørk et sted de ikke plager noen.

IMG_3489.jpg

Resten av gjengen henger å dingler utenfor hundenes rekkevidde i påvente av runderings trening :w00t: Etter hundenes oppførsel så gleder de seg!

Men jeg har lurt på en ting. Kan man tørke disse ute? I et insektfritt sted i solveggen? Det går jo litt strøm når ovnen må stå på i 2 døgn :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ønsker du perfekt innkalling? En hund som tar kontakt som et tent lys når enn du måtte ønske? Er elitelydighet målet ditt? En hund som tar oppvasken, støvsuginga og barnepass? Da trenger du verdens be

"Lureoppskrift" Moghrebi lager og selger (for en billig penge) nemlig....... Og hundene EEEELSKER det Men nå skal det sies at jeg har laget selv, med suksess... Kanskje det er litt for bra (

Mari - du er kjempefiiiiin!! Ser ellers ut som noen kunne trenge både dehydrator og epilator! i forbindelse med tørking her

Men jeg har lurt på en ting. Kan man tørke disse ute? I et insektfritt sted i solveggen? Det går jo litt strøm når ovnen må stå på i 2 døgn :innocent:

Ikke i solveggen, ha de i skyggen og gjerne et sted et trekker. Har du de i solveggen så kokes de ;)

Men to døgn var da lenge, tror aldri jeg har hatt de i ovnen mer enn 12 timer, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i solveggen, ha de i skyggen og gjerne et sted et trekker. Har du de i solveggen så kokes de ;)

Men to døgn var da lenge, tror aldri jeg har hatt de i ovnen mer enn 12 timer, jeg...

Ja jeg også syntes 2 døgn var leeenge, Noen av de minste var nok ferdig før, men de største kunne sikkert tålt enda litt mer. Og jeg tror jeg var flink til å fjerne fett..

Da tror jeg veggen bak vedskålen er perfekt, der tror jeg ikke sola noen gang har vært :thumbs:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...