millis Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 I går dro jeg inn til Oslo å hentet hjem vårt nye familie medlem Han er fra Spania, har vært i Norge i 1mnd. Han ble født 6oktober 07. Han er blanding mellom Shitzu og noe? Lille nydlingen har etter masse fundering fra han kom inn døra her fått navnet Dexter, kaller ham nok Dex Vi har masse jobb forran oss. Han kan ingen kommandoer og har ikke lært å gå ut for å gjøre fra seg. Heller aldri gått med halsbånd. Han er vant med katter og barn så det går veldig greit. Eldar var bare skummel de første 15-20minuttene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Flere utlendinger! Han var skikkelig søt. Edit: Retta ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Nommin! Så søt han var! Morsomt å se størrelseforskjellen mellom hundene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Så skjønn! Er det andre importregler for spanjoler enn for grekere? Eller har det noe med alder å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Han var skikkelig søt, og liiiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 31. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Tuuusen takk Jeg er så happy, svever rundt på en sky her jeg Så skjønn! Er det andre importregler for spanjoler enn for grekere? Eller har det noe med alder å gjøre? Jeg aner ikke jeg, var ikke jeg som importerte ham. Snille damen i Oslo skulle hente sin egen hund og så da to valper hos Julie Rescue som hun tenkte at disse skulle hun klare å gi gode hjem her i Norge, så hun tok med seg begge to. Her er Dexter`s søster Dobbeltpost brug siteringsfunktionen mod. Einstein&Charlie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Jeg aner ikke jeg, var ikke jeg som importerte ham. Snille damen i Oslo skulle hente sin egen hund og så da to valper hos Julie Rescue som hun tenkte at disse skulle hun klare å gi gode hjem her i Norge, så hun tok med seg begge to. Her er Dexter`s søster Oi, de var forskjellige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 31. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Oi, de var forskjellige! Ja virkelig, kan ikke si jeg klarer å se noen søskenlikhet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Så herlig! Utrolig ulike Dexter og søsteren var ja! Må si at jeg likte dexter best, han var bare nydelig Lykke til med innlæring av kommandoer og lydighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeena Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Så nydelig han var altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Så utrolig pen han var.. Lykke til med treningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Så utrolig skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Liten spansk skjønnhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 31. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2008 Søteste valpen jeg har sett på leenge! Gleder meg til å se hvordan han utvikler seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Kjempesøt Gratulerer med ham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Nydelig Stor ulikhet mellom søsken gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Utrolig søt Dexter er! Lykke til med innlæring av både utedo og kommandoer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Dex var jo knusbedårende!! *smelt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 1. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Tuuusen takk dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss mini blue dior Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Nåå så søt, lykke til videre med valpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Nååw . For et herlig lite krek.. Ikke rart du henta han helt fra spania. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Hælledussen, så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 1. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Februar 2008 Virkelig bedårende og sjarmerende, ser ut som det er litt chivava også i han synes jeg, den sorte lignet mest å chitzu. Jeg smeltet helt for Dexter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 2. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Februar 2008 Takkertakker Vi var ute i dag og da hadde jeg med meg kameraet, da fant Dexter ut at han ville leke med Lincoln (5mndr) Jeg fikk meg en god latter av de to: Nå sniker jeg meg innpå deg... SE! Jeg er farlig!! Oida... Hel tryn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magicka Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2008 SE! Jeg er farlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar