Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor får jeg tak i blod i Oslo?


imsdal

Recommended Posts

Takk for kjappe svar.

Var innom slakteren i Operapassagen, men der sa dem at de ikke førte blod siden alle vanlige butikker har det.

Har også vært innom Ultra på Stovner. De hadde ikke blod der heller.

Angrer nå på at jeg ikke sparte mer på blodet fra i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Ica Maxi på Storo har (hvis ikke så bestiller de for deg), Jacobs pleier å ha. Har også fått bestilt på Røa (Meny??) Pleier aldri være noe problem for noen av butikkene å skaffe.

De ville ikke bestille for oss. :wub: "De hadde ingen PLU på varen"... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fant fryst matblod i frysedisken jeg (på Ica på mortensrud). det er sikkert bare å spørre de som jobber om de har det, eller tråle seg gjennom frysediskene.. Det var iallfall en liten rund hvit boks (så vet du hva du skal se etter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bor ikke jeg i Oslo, men det kan være vanskelig (bestillingsvare) å få tak i her også. Enklere mot jul, når "alle" skal ha blodklubb, visstnok.... :wub: Uansett, så må da butikkene kunne bestille det opp, det må da være en grei sak? Kanskje lettere om du sier at du skal ha endel bokser, så de ikke må ha resten på lager eller no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...
Guest Springthing

Strøm-Larsen på Torshov pleier å ha blod.

Skriver under på denne. De har hatt det når jeg har vært innom i alle fall. Ligger i krysset Vogts gate/Hegermanns gate, rett ved der 20-bussen og 11, 12 og 13-trikken stopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...