imsdal Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Hei. Er det noen her som vet hvor i Oslo jeg kan få tak i blod til blodsportrening? Har brukt opp all blodet fra i høst og ønsker å være klar til våren. Har vært innom "alle" matbutikkene i byen uten å finne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Kender du ikke en jæger du kan spørge, eller gå indenom en slagter, og se om de kan bestille det til dig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Ultra pleier å ha matblod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imsdal Skrevet 28. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Takk for kjappe svar. Var innom slakteren i Operapassagen, men der sa dem at de ikke førte blod siden alle vanlige butikker har det. Har også vært innom Ultra på Stovner. De hadde ikke blod der heller. Angrer nå på at jeg ikke sparte mer på blodet fra i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Strøm-Larsen på Torshov pleier å ha blod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Ica Maxi på Storo har (hvis ikke så bestiller de for deg), Jacobs pleier å ha. Har også fått bestilt på Røa (Meny??) Pleier aldri være noe problem for noen av butikkene å skaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 7. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2010 Ica Maxi på Storo har (hvis ikke så bestiller de for deg), Jacobs pleier å ha. Har også fått bestilt på Røa (Meny??) Pleier aldri være noe problem for noen av butikkene å skaffe. De ville ikke bestille for oss. "De hadde ingen PLU på varen"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elvira Skrevet 7. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2010 Hva med Jacobs da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meika Skrevet 7. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2010 jeg fant fryst matblod i frysedisken jeg (på Ica på mortensrud). det er sikkert bare å spørre de som jobber om de har det, eller tråle seg gjennom frysediskene.. Det var iallfall en liten rund hvit boks (så vet du hva du skal se etter) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slevedyret Skrevet 8. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2010 Nå bor ikke jeg i Oslo, men det kan være vanskelig (bestillingsvare) å få tak i her også. Enklere mot jul, når "alle" skal ha blodklubb, visstnok.... Uansett, så må da butikkene kunne bestille det opp, det må da være en grei sak? Kanskje lettere om du sier at du skal ha endel bokser, så de ikke må ha resten på lager eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wenche89 Skrevet 8. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2010 Faren min er jeger, han tappet blod på en kanne da de skjøt elg, Er jo elgejakt nå, bør ikke være vannskelig å få tak i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 8. Oktober 2010 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2010 jeg har sett mat blod i frysedisken, tror det var på kiwi?? er ikke helt sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Springthing Skrevet 23. Mai 2011 Rapporter Share Skrevet 23. Mai 2011 Strøm-Larsen på Torshov pleier å ha blod. Skriver under på denne. De har hatt det når jeg har vært innom i alle fall. Ligger i krysset Vogts gate/Hegermanns gate, rett ved der 20-bussen og 11, 12 og 13-trikken stopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar