Gå til innhold
Hundesonen.no

Webhotell

Aussieglis

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har tittet rundt på utallige sider i hele dag etter billige webhoteller.. Vil ha minst ca. 200mb lagringsplass til selve hjemmesiden, også vil jeg ha muligheten for PHP og MySQL i tilfelle jeg føler for å prøve Wordpress på ordentlig vis. Vil også ha eget domenenavn.

Leter dessuten etter noen som godtar betaling via faktura som kommer i posten OG på mail. Men det er ikke så kjeempe viktig. Men jeg har ikke mulighet til å betale med VISA...

Tips og anbefalinger anyone? :icon_redface:

Skrevet

Jeg er også veldig fornøyd med one.com. Jeg har hatt det i noen år nå, og har ikke hatt noen problemer. Foreløpig har jeg betalt med VISA der, men det går nok helt greit å spørre om faktura i stedet :icon_redface:

Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med one, så jeg byttet til surftown. Surftown er billigere og bedre etter min smak. De har både PHP og MySQL .

Men one.com har en gratis hjemmeside editor da.. Forøvrig ikke bladt de beste, men funker ok for mange vet jeg. Men ser jeg på siden din så har du nok ikke bruk for den i grunn :icon_redface:

Skrevet

Jeg vil ikke ha noe editor, det har jeg jo liggende på pc'n så :icon_redface: Jeg skal sjekke ut surftown også. Hvorfor var ikke du fornøyd med one.com?

Og må man skrive under ("søke") om domene og sende i faks/post for å aktivere hos alle leverandørene?

Skrevet

Jeg er heller ikke fornøyd med One (har skiftet mening siden sist noen spurte, ja :icon_redface:). Blant annet går det ikke an å bruke CuteNews (har jo ikke noe å si hvis du skal bruke WordPress, men) pga noen tåpelige opphavsrettgreier, så jeg bruker en gaaammel versjon av CuteNews som ikke er så bra. Dessuten har de en teit greie at hvis man bruker php til designet kan man ikke ha filene i mapper, f.eks hvis du har en mappe med bilder og har bilder.php inni den mappen, så kan du ikke inkludere header.php hvis den ligger i design-mappen. Hvis du skjønner :blink: Ikke kan du si opp domenet og webhotellet når du vil heller, du må gjøre det 45 dager før det går ut eller noe sånt sært, vet ikke hvordan det er med andre leverandører... Men serveren har aldri vært nede da, og opplasting og dill har det aldri vært noe problemer med. Så hvis du ikke skal bruke CuteNews eller php-design går det sikkert fint med One :blink:

Skrevet
Jeg er heller ikke fornøyd med One (har skiftet mening siden sist noen spurte, ja :icon_redface:). Blant annet går det ikke an å bruke CuteNews (har jo ikke noe å si hvis du skal bruke WordPress, men) pga noen tåpelige opphavsrettgreier, så jeg bruker en gaaammel versjon av CuteNews som ikke er så bra. Dessuten har de en teit greie at hvis man bruker php til designet kan man ikke ha filene i mapper, f.eks hvis du har en mappe med bilder og har bilder.php inni den mappen, så kan du ikke inkludere header.php hvis den ligger i design-mappen. Hvis du skjønner :blink: Ikke kan du si opp domenet og webhotellet når du vil heller, du må gjøre det 45 dager før det går ut eller noe sånt sært, vet ikke hvordan det er med andre leverandører... Men serveren har aldri vært nede da, og opplasting og dill har det aldri vært noe problemer med. Så hvis du ikke skal bruke CuteNews eller php-design går det sikkert fint med One :blink:

jepp masse som er dårlig! Jeg måtte blandt annet betale et ekstra år for mitt, fordi jeg sa opp domenet 2 dager forseint (den 45 dagers regelen)... Sa det opp over en mnd før jeg hadde hatt det et helt år..

Skrevet
jepp masse som er dårlig! Jeg måtte blandt annet betale et ekstra år for mitt, fordi jeg sa opp domenet 2 dager forseint (den 45 dagers regelen)... Sa det opp over en mnd før jeg hadde hatt det et helt år..

Mm, teit at de skal være så nøye på det... 45 dager i forveien er ikke akkurat noen selvfølge å huske heller. Rare One.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Vi har hittil foret vår valp på 13 uker med fire måltider om dagen og har planer om å gå ned til tre måltider om dagen. Ved fire måltider ga vi frokost ca 07-07.30, lunsj 12, middag 16 og kveldsmat 19.30.  hvilke tidspunkter forer dere valpene deres og hva har fungert for dere?
    • Hei @Betan, min erfaring strekker seg fra 2002 da jeg fikk min første bull-hund. Min første ambull ble født i 2007 og jeg har hatt mange verv i det norske raseklubbens styre, nå sitter jeg i den svenske klubbens styre. Jeg har som oftest hunder i par og jeg er utdannet innefor atferd men også jobbet som hundetrener i mange år. Nå for tiden konkurerer jeg med min ambull-tispe. Vi er i kl 3 i RL f.eks og har flere sporprøver bak oss, tatt i Sverige. Så erfaringen strekker seg fra egne hunder til mange av norges og sveriges ambuller. Holder det?
    • Med denne innstillingen kommer du til å få mange overraskelser i hundeholdet ditt i årene som kommer:) 
    • Tenker at du først og fremst må stikke fingeren i jorda å innse hva slags gener valpen din har. Alle disse tre rasene har grunnleggende mye jaktinstinkt. Alt beror seg ikke på at du er flink til å trene hunden din i valpestadiet. Om du har valp etter foreldredyr/linjer med mye stress og lite impulskontroll har du mildt sagt en jobb foran deg Jeg hadde aldri, ALDRI stolt på min amerikanske bulldog alene rundt små dyr eller katter. Det ville høyst sannsynlig blitt blodbad. Ikke fordi han var slem, ond eller dårlig trent. Men fordi han hadde ett voldsomt jaktinstinkt. Jo før du innser at det mest sannsynlig kan være tilfelle med din hund og, dess bedre er det. Tilrettelegg for minimalt med triggere for hunden din og å holde dyra skilt når du ikke hjemme eller kan følge godt med på interaksjonen mellom dem er mitt beste tips til deg. Pluss, trene på impulskontroll og konsentrasjon. Atferden på hunden din kommer garantert til å forandre seg når den går igjennom de forskjellige kjønnsmodningsfasene - kanskje spesielt dersom du har hannhund.  Fortsett å trene gjennom hele livet til hunden din så minimerer du sjansen for at noe går galt. 
    • Jeg meldte en bekymring til mattilsynet i sommer. Hadde masse bevis på at dyrene ikke hadde det bra, hadde samtaler på telefon, SMS, mailkorrespondanse med saksbehandler fra Mattilsynet, pluss jeg lagde egen googledisk-folder med bilder og videoer av forholdene som hun/de fra Mattilsynet hadde fri tilgang til. Jeg vet også at Mattilsynet var der i hvert fall en gang på befaring. Det endte i at eieren fortsatt har dyrene, noe jeg syntes er heeelt hårreisende.  Hundene hadde tak over hodet, tilgang til mat og vann - så da var det ikke skjellig grunn til omplassering. På tross av at de konstant sto ute, sloss så blodet sprutet og ikke ble møkka for... Nå har jeg flytta, men da jeg fortsatt bodde i området stod det to voksne pluss fire/fem valper i samme hundegård. Alle utenom den ene var forholdsvis store driv- og jakthunder på rundt 25/30 kilo. Tror også at Mattilsynet har sykt mye å gjøre, med lite ressurser til å gjennomføre alt, at de kun har mulighet til å befare bekymringer der dyr er døende eller har veldig, veldig kummerlige livsforhold. Det du beskriver er selvfølgelig helt ******, men trolig ikke nok til at Mattilsynet kommer til gjøre noe.. Dessverre.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...