Gå til innhold
Hundesonen.no

Webhotell


Aussieglis

Recommended Posts

Jeg har tittet rundt på utallige sider i hele dag etter billige webhoteller.. Vil ha minst ca. 200mb lagringsplass til selve hjemmesiden, også vil jeg ha muligheten for PHP og MySQL i tilfelle jeg føler for å prøve Wordpress på ordentlig vis. Vil også ha eget domenenavn.

Leter dessuten etter noen som godtar betaling via faktura som kommer i posten OG på mail. Men det er ikke så kjeempe viktig. Men jeg har ikke mulighet til å betale med VISA...

Tips og anbefalinger anyone? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig fornøyd med one.com. Jeg har hatt det i noen år nå, og har ikke hatt noen problemer. Foreløpig har jeg betalt med VISA der, men det går nok helt greit å spørre om faktura i stedet :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke fornøyd med one, så jeg byttet til surftown. Surftown er billigere og bedre etter min smak. De har både PHP og MySQL .

Men one.com har en gratis hjemmeside editor da.. Forøvrig ikke bladt de beste, men funker ok for mange vet jeg. Men ser jeg på siden din så har du nok ikke bruk for den i grunn :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noe editor, det har jeg jo liggende på pc'n så :icon_redface: Jeg skal sjekke ut surftown også. Hvorfor var ikke du fornøyd med one.com?

Og må man skrive under ("søke") om domene og sende i faks/post for å aktivere hos alle leverandørene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke fornøyd med One (har skiftet mening siden sist noen spurte, ja :icon_redface:). Blant annet går det ikke an å bruke CuteNews (har jo ikke noe å si hvis du skal bruke WordPress, men) pga noen tåpelige opphavsrettgreier, så jeg bruker en gaaammel versjon av CuteNews som ikke er så bra. Dessuten har de en teit greie at hvis man bruker php til designet kan man ikke ha filene i mapper, f.eks hvis du har en mappe med bilder og har bilder.php inni den mappen, så kan du ikke inkludere header.php hvis den ligger i design-mappen. Hvis du skjønner :blink: Ikke kan du si opp domenet og webhotellet når du vil heller, du må gjøre det 45 dager før det går ut eller noe sånt sært, vet ikke hvordan det er med andre leverandører... Men serveren har aldri vært nede da, og opplasting og dill har det aldri vært noe problemer med. Så hvis du ikke skal bruke CuteNews eller php-design går det sikkert fint med One :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke fornøyd med One (har skiftet mening siden sist noen spurte, ja :icon_redface:). Blant annet går det ikke an å bruke CuteNews (har jo ikke noe å si hvis du skal bruke WordPress, men) pga noen tåpelige opphavsrettgreier, så jeg bruker en gaaammel versjon av CuteNews som ikke er så bra. Dessuten har de en teit greie at hvis man bruker php til designet kan man ikke ha filene i mapper, f.eks hvis du har en mappe med bilder og har bilder.php inni den mappen, så kan du ikke inkludere header.php hvis den ligger i design-mappen. Hvis du skjønner :blink: Ikke kan du si opp domenet og webhotellet når du vil heller, du må gjøre det 45 dager før det går ut eller noe sånt sært, vet ikke hvordan det er med andre leverandører... Men serveren har aldri vært nede da, og opplasting og dill har det aldri vært noe problemer med. Så hvis du ikke skal bruke CuteNews eller php-design går det sikkert fint med One :blink:

jepp masse som er dårlig! Jeg måtte blandt annet betale et ekstra år for mitt, fordi jeg sa opp domenet 2 dager forseint (den 45 dagers regelen)... Sa det opp over en mnd før jeg hadde hatt det et helt år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp masse som er dårlig! Jeg måtte blandt annet betale et ekstra år for mitt, fordi jeg sa opp domenet 2 dager forseint (den 45 dagers regelen)... Sa det opp over en mnd før jeg hadde hatt det et helt år..

Mm, teit at de skal være så nøye på det... 45 dager i forveien er ikke akkurat noen selvfølge å huske heller. Rare One.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Som @maysofie er inne på, jeg vil vite at en person med utdanning innen hund og adferd er til stede og ansvarlig til enhver tid. Jeg hører om kenneler som stort sett har studenter og utenlandske ansatte uten noe særlig erfaring. Selvfølgelig kan de alltids fint mate og lufte hunder, men om man skal ha ansvaret for de rundt andre, fremmede hunder, og ikke minst sørge for at de har det bra i fremmede omgivelser, så må man ha litt mer erfaring og kunnskap. Personlig foretrekker jeg privat pass der ikke fremmede skal avgjøre om hundene mine skal omgåes andre eller ikke.
    • Jeg har klart en natt hvor hun sov i  syv timer i strekk, men det var unntaket. Men hun er ikke 16 uker enda. 
    • Det som er viktig for meg når jeg har dyret mitt på dyrehotell er at jeg er sikker på at det har det godt. Det vil si at jeg er opptatt av at de oppholder seg på en koselig, ren og hygienisk plass med stort område å bevege seg på. Jeg er også opptatt av sikkerheten til dyret. At det ikke kan stikke av og at andre dyr eller uvedkommende ikke kan komme inn til mitt dyr. Det er også viktig at de har en avtale med veterinær som kan komme straks om noe skulle skje. Jeg er også opptatt av at dyret skal få mye daglig aktivitet og lek. Det er også fint med oppdateringer daglig, gjerne flere ganger hver dag med bilder og video av hvordan dyret har det, gjerne av aktiviteter og lek.
    • Vanlige 'gammel-manns vorter' (dog uten betennelse og puss) og dessverre kreft er vel det jeg har vært borti på gamle hunder. 
    • Takk for svar.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...