mokken Skrevet 19. Februar 2011 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2011 Jeg trener min border collie, hun er superflink! Men jeg har hørt visse rykter.. må border collie få en viss bra poengsum i gjeting for å kunne konkurrere i agility? jeg synes det er teit, men er det sant? Nei, dette gjelder kun for utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathrine&Jazzi Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2011 Begynte å trene med min dvergpinscher rett før jul og læringskurven har vært bratt Ho elsker det virkelig og lærte alt mye raskere enn meg Selv om vi fortsatt må trene på alle hinderne så er det vel bare slalom og vippa som er usikre. Håper på å kunne starte i en konkurranse i løpet av sommeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 8. Mars 2011 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2011 Skal prøve med GD'n ettehvert, for morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linny Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 BC og han er kjempe flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
belgerdomino Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Belgisk Fårehund og Aussie, de har arbeidslyst, fart og smidighet i massevis og egner seg veldig godt i agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Har akkurat begynt med min kooiker, og skulle ha begynt for lenge siden, for han har talent. Problemet er at mor henger litt etter når det gjelder talentet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Basenji, har akkurat begynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Trener med min Flat Coated Retriever, det er mest på hobbybasis, men hun elsker det og jeg synes også det morro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 2. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2011 Startet med agility med staffen min ifjor, hun elsker det! Det er skikkelig fart i tøtta, og jeg har problemer med å holde følge noen ganger Får vel begynne å trene kondis Vi har så vidt begynt å starte stevner Det er morro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Jeg trener agility med shibaen min. Begynte i Januar, og har meldt oss på første offisielle stevne i Sandefjord 18-19 Juni! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iner Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Vi trener egentlig ikke AG. Men vi har snust litt innom det på et kurs. Alt annet enn bommen går helt supert. De hopper over hinder og gjennom ringer og løper gjennom alle slags tuneller. Merlin kan gå over en bomm med et type teppe på. Men Lillan går ikke over i det heletatt. På shih tzu forumet er det en som trener fast med en av hennes shih tzuer. Jeg tror hva hundene kan trene kommer ann på eierene og eierenes interesser og hvilke kurs som er tilgjenglig. Før jeg hadde hørt om freestyle ønsket jeg å begynne med AG fordi jeg trodde det ville være morsomt for hunden. Jeg fant ingen kurs man kunne ta om man ikke hadde bronsemerket først, og så dukket det opp et freestyle kurs i steden. Når de nå er relativt gode innen freestyle blir ingenting annet noe gøy. For meg er AG litt kjedelig freestyle og HTM mye mer morsomt og da tror jeg at hundene mener det samme :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 3. Juni 2011 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2011 Jeg har planer om å starte å trene agility Men hunden må bli litt mer utvokst først! Jeg har dalmatiner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHAkela Skrevet 20. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2011 Trener agility med en Border-blanding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi og Kalizi Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Jeg trente med belgeren min, og søskenbarnet mitt har trent med dansk svensk gårdshund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Jeg har en blanding av breton og pointer som jeg håper å få turt å starte med til høsten når whippeten er voksen så blir det ag med henne også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 21. Juli 2011 Rapporter Share Skrevet 21. Juli 2011 Basenjien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eira Skrevet 13. August 2011 Rapporter Share Skrevet 13. August 2011 Engelsk Setter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 13. August 2011 Rapporter Share Skrevet 13. August 2011 Har begynt å trene med Phalene damen. Hun er vanvittig flink, jeg derimot kunne trengt litt trening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 13. August 2011 Rapporter Share Skrevet 13. August 2011 Den ene hunden min som er 75 % Border collie & 25 Schæfer. Utrolig Flink i Agility og likte det veldig godt. Men sluttet for 1 år siden. Hun er 9 år gammel nå.. Så har jeg en Border collie på 9 mnd. Som jeg har begynt litt smått med Han Bare elsker det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 14. August 2011 Rapporter Share Skrevet 14. August 2011 Som tidligere skrevet trener jeg med en golden retriever. Når malamuten blir gammel nok skal hun få prøve seg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dixie Skrevet 17. August 2011 Rapporter Share Skrevet 17. August 2011 Jeg skal trene med toypuddel! har hørt de egner seg bra i agility Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbobensen Skrevet 21. August 2011 Rapporter Share Skrevet 21. August 2011 Konkurrerer med blanding (BC, ES, Dobermann, Rottweiler) og Sheltie. Skal også trene og konkurrere med det nye håpet, Border Collie, når hun blir gammel nok. Er jo bare et lite knøtt ennå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elinhe Skrevet 24. August 2011 Rapporter Share Skrevet 24. August 2011 Tolleren Enya konkurrerer i klasse 2 i både agility og hopp. Har konkurrert i ett år nå. Vi trener 2 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Skal begynne med Terho, altså en finsk lapphund! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 25. August 2011 Rapporter Share Skrevet 25. August 2011 Begynner snart med Acqua, Dvergpicher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar