Kristiin Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Skriv på hvilken rase du bruker i agility da:D Og hvordan den er i agility ! Har en ES som jeg tror egener seg i agility .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Trener papillonen min i ag. Er bare nybegynnere enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Skriv på hvilken rase du bruker i agility da:D Og hvordan den er i agility ! Har en ES som jeg tror egener seg i agility .. Det er bare å begynne å trene agility det. At du har ES stopper vel ingen? Jeg trente agility med ene ES'en min, og skal ta det opp igjen når jeg finner en annen klubb å trene med. Når minste ES'en min(8 mnd nå) og jeg har vært igjennom et lydighetskurs så starter vel vi også med å trene agility(og det har jeg planer om å holde på med, så lenge hofter og slike ting sier det går greit), så for å gjøre det kort: Jeg trener agility med engelsk setter Hvordan det er? Morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Jeg har gått et kurs med min Wheaten Terrier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Jeg har gått et kurs med min Wheaten Terrier. Wheaten Terrier er utrolig nydelige hunder synes jeg Har alltid hadd lyst på en .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Trener med Shetland Sheepdog. Vi har ikke trent mye ennå, men både hund og eier synes det er kjempeartig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akita Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Vi skal snart begynne. har ei BC blanding. Og tror vi kan gjøre det greit nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Jeg trener med ei Border Collie tispe Skal starte i begynnelsen av februar. Hun elsker det, og hun er kjempe flink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 boxer/rottis mix Nybegynnere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
¤renate¤ Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Jeg trener ikke "seriøst" ennå, men jeg trener mine to sheltier litt i ag, veldig på hobbybasis fortsatt, og det går mest i hopping over trær som har fallt ned og slike ting. Har også gått et kurs med eldstemann. Lillemann som er mitt nye håp på ag fronten(siden eldstemann bare er treg og dum ) tror jeg vil gjøre det veldig, veldig bra, han er liten, rask, og er ikke det minste redd for å teste ut nye ting, hoppe høyt, klatre på ting osv, så han vil nok lære fort og blir veldig god om jeg bare får rævva i gir og kommer meg på et ag kurs med ham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Jeg trener papillonen min til agility, men har nettopp begynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 har bare så vitt begynnt men håper på og konkurer i slutten av året/beg. av 2009 men har en Flatcoated retriever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fanny Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Tränar agility med Border collie, 3½ år (har tävlat lite) Jaktcocker, 1½ år (ska tävla i år) Engelsk setter, 7 mån (bara grundträning än så länge) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 24. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2008 Trener agility med hovawart og border collie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Forsøkte litt agility med blandingshunden min (irsk setter/bc/labbis) (som ikke fins mer), noe som gikk helt greit, bortsett fra vippa.. Nå trener og konkurrerer jeg med min engelsk springer spaniel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Jeg trener med whippeten min. Vi er nybegynnere,og kommer aldri til å starte konkurranse,men jeg trener for moro skyld:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2008 Jeg skal begynne å trene med den yngste hunden min (engelsk springer spaniel). Regner med at vi melder oss på kurs når hun er ca 9 måneder, det vil si i mai. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Jeg trener med dvergpuddelen min, og vi begynte å starte i klasse 1 for ikke så lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Trener og konkurrerer i agility med min tervueren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Trener og konkurerer med labrador/golden blandingsen min Aysha Hun elsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Jeg har Papillon og vi har trent hjemme i hagen i 2 år og har faktisk i dag vært å blitt kjent med en hundeklubb og skal snart begynne der på Agility kurs. Vi har jo ikke konkurrert enda siden hun ikke kan alt, men hun elsker det og jeg tror hun kommer til å gjøre det bra også! Jeg kjøpte henne egentlig for å bruke henne til Agility og jeg hadde planer om å være 12 år og være med på landslaget hihi Men så begynte jeg med alt annet før Agility når det var Agility vi skulle begynne med først av alt. Vi har begynt med Utstilling og er mest aktiv der. Vi har prøvd oss på Bronse merket en gang og Lydighet var vell egentlig det siste jeg trodde jeg kom til å konkurrere i. Eller Jakt kommer vell aller sist Hun er ikke akkuratt Jakt hund og jeg er ikke et Jakt mennesker heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2008 Merethe er en labrador, av Formel1 type, hun konkurrerer i ag 2S og hopp 3S. Birk er en pyreneisk gjeterhund, han konkurrerer i hopp 2M og skal debutere i agM i mars. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2008 Pomeranian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2008 Foreløbig ingen, men skal starte med min sheltie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 3. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2008 Trener og konkurrerer med min Australian Shepherd og trener med min elghund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar