ipadda Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Å, nå er valpen min 3 uker gammel. Jeg skal ha henne på för, og gleder meg så utrolig mye! var på besøk idag, og valpene kravler og kryper rundt i valpekassen. så utrolig fine! et bilde jeg fikk : ( jeg hadde ikke kamera med meg selv, men skal besøke senere i uken, eller til helga.) Krysser fingrer og tær for at det ikke er noe feil med valpen nå! Hvis noen har gode forslag til navn, så bare kom med dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Oooh, flere DSG trenger vi, også så utrolig nydelig Kan jeg spørre hvor den kommer fra? Skrev ned en lang navneliste når jeg så etter DSG-valp, og har den på dataen ennå. Men lettere å hjelpe når du kommer med noen krav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Den kommer fra Aridgeocrat`s kennel. Helene Ellingsen hvor kommer din fra ? Jaa.. jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kalle den.. men bare kom med forslag om navn du syns er fine osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Den kommer fra Aridgeocrat`s kennel. Helene Ellingsen hvor kommer din fra ? Jaa.. jeg aner virkelig ikke hva jeg skal kalle den.. men bare kom med forslag om navn du syns er fine osv.. Helene ja Det blir jo bra. ho er jo en flink oppdretter, med en del gode hunder som jeg virkelig liker. Bocca er fra Kabokas i sverige. EDIT: Her er en del navn jeg liker. (var tispe sant?) Athena, Astra/Asta, Amber, Almira, Akila, Aimeè, Amethyst, Amy, Arwen (-Evenstar), April, Atla, Alma, Akira, Abigail, Abby Bailey, Bocca, Björk, Betty, Baika Chantel, Candy, Carmen, Cynthia, Crystal, Coco Damita, Demi, Dawn, Dina, Devina, Denja, Diva/Deeva Elita, Elissa, Elmira, Embla, Eira Fanta, Faith, Freya, Fay, Fame, Frøya Glory, Gyda Hera, Hope, Hazel, Huntress, Hedwig, Hemera Iris, Ice, Ivy, Issey/Issy, Ibiza, Irony Jarina, Java, Jess, Jordan, Jedi, Jewel Kokos, Kiara, Kyra/kira, Kimba, Kara/Cara LaToya, Lucia, Larina, Lorna, Latona, Lexi, Lara, Lucie, Luna, Lucky Malexia/Malexa, Marina, Mitzi, Misha Nova, Neema Olympia, Omega, Opal Pita, Pirill, Peach Rakel, Ronja, Raven, Roxy Shakila, Salsa, Saga, Soya, Stella, Shani, Sera, Solo, Shamira, Smilla, Shira, Sheila, Saphir, Sitra/citra, Semira/samira, Samara, Sharmilla Thebe, Tiara, Tirill, Tequila, Tyra/Tira/Tara, Tabby, Troika Vilja, Velvet Ylva , Yrja Zitra,Zafir En lett blanding, men dette er nå navnelisten jeg satt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Ja. helene er kjempeflink! ( hun er læreren min ) elr, var! Helt til vi fikk ny etter jul. <_< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Ja. helene er kjempeflink! ( hun er læreren min ) elr, var! Helt til vi fikk ny etter jul. <_< Snakket mye med henne når jeg selv skulle ha valp, og stilte mer enn gjerne opp. Møtte henne på årets rasetreff i 2007 Navnelisten ble lagt til over (du kan jo se om du liker noen, en del spesielle navn kanskje) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Ja, helene er helt super stiller opp når det stilles opp kan! Takk for alle navnene, nå skal jeg tenke så det knaker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Gleder meg hvertfall til å se mer av denne frøkena Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laikajenta Skrevet 27. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Gled deg til du får den hjem.Jeg hentet min i november,ni uker gammel.Det er en fantastisk rase,full av liv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 27. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Januar 2008 Gleder meg kjempemasse! blir utrolig kjekkt. var å besøkte i går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Så søt! Gleder meg til flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 28. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Helene er grei, selv om hundene hennes kommer foran min på alle utstillingene. Når henter du? Hvordan kom du fram til rasen? Jeg liker Ebba eller Embla, tenkte på det selv her om dagen. Men det er jo uendelig mange fine navn, da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 28. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2008 Jeg har vært med helene endel på tur, og etterhvert så ble jeg bare mer og mer glad i rasen. utrolig fine, og kan brukes til det jeg har planer om og bruke hunden til. Jeg skal ha hunden på för avtale. Blir kjempe kjekkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar