Heidihj Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Jeg fant en drevergutt nå når jeg gikk på tur med Elwira. Jeg har aldri sett han i området før, og han har ingen halsbånd. Jeg ringte politiet, men de ville bare at jeg skulle ha han her en stund til. Noen som har hørt om noen som kan savne han, eller som savner han? Han sitter her og uler og piper nå stakar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Jeg fant en drevergutt nå når jeg gikk på tur med Elwira. Jeg har aldri sett han i området før, og han har ingen halsbånd. Jeg ringte politiet, men de ville bare at jeg skulle ha han her en stund til. Noen som har hørt om noen som kan savne han, eller som savner han? Han sitter her og uler og piper nå stakar Har du kjent etter om han har en chip i nakken? Sist jeg fant en løshund, så kjente jeg etter. Men det er jo relativt vanskelig å kjenne dem, både fordi vel-- det er endel løs hud der gjerne pluss at chip'ene kan vandre. Jeg tok rett og slett flat frøkna med til dyrlegen min jeg. Så fikk vi henne scannet og etterlyst. Mens dyrlegen/dyreidentitet og politet lette så ble frøkna med hjem igjen til "mamma og pappa" ble funnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Nå er han hjemme igjen Falken ordna opp etter mye surr. Jeg ringte både politi og falken, og de var merkelig lite interresert i å hjelpe. Jeg prøvde å kjenne etter chip i nakken, men det var ikke lett å kjenne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 21. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2008 Fant de eieren altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Ja, etter en stund. Jeg blir helt helt inponert over hvor lite politiet og viking vil hjelpe. De avviste jo bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 22. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Æsj da. kjedelig. Men bra det ordnet seg Hvordan fant du eieren?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 22. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2008 Hunden hadde chip fant vi ut Så da var det greit å få han hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shilamon Skrevet 23. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Januar 2008 Så bra! Chip er fine ting, gruer meg til bikkja mi forsvinner da, chipen har vandret helt frem på brystet, forran skulderen. Blir ikke lett å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar