Jump to content
Hundesonen.no

Dogweb

-Vilde-

Recommended Posts

Under der hvor du kan stille inn hvilken rase det skal søkes gjennom, er det en link til "Legg til/fjerne raser" - trykk på den, og så er det bare å velge og vrake. :lol:

Jeg ser ingen link. Det er en sånn "rullgardin" meny hvor det står "Alle mine raser" og "Airdale terrier." Under det står det bare "Navn," "Reg.nr" og "Sorter etter navn/reg.nr" Jeg trenger en nøyaktig beskrivelse :P

I venstre margen står det >Min side helt opperst. Under står det >dogweg. Mulig du har trykket på > Teste dogweb som er helt nederst i margen. :lol: Det gjorde vertfall jeg første gang :P hehe

Ja det var det jeg gjorde feil :blush: Takk for hjelpen :biggrin:

Guest Gråtass
Jeg bare lurte på en ting til: Hvis jeg skal finne en Schäferhund som er født i 1997. Skal jeg da søke: */97 ? For det kommer ikke noen opp, så jeg må jo gjøre feil :lol:

Hvis du vet hva hunden heter eller deler av navnet kan du søke kun på navn med feks en stjerne. Hvis jeg vil finne en hund som heter Finka og jeg vet hun er fra en kennel som heter noe med gården, kan jeg søke på *gården Finka. Hvis du ikke finner ut av det, så send meg en PM så skal jeg hjelpe deg.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...