-Vilde- Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Aysha (Snuppelure, Paysh, Bølla, Gullungen og en haug andre :blush:) Oscar ( Froskus, Lille Frosk, Frooooskeeen miiin) Rart jeg har fått det for meg at han er en frosk. Zarina har et såndt fint navn, men jeg orker ikke ringe farmor å spørre hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Adelnor`s Alexis, kallenavn er Lexie og tullhøna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acapella Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 stamtavle: Karesindas Kaiser Achilles dagligdags: Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Min hund heter Benny. Til daglig; Aron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Akersborg Knott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanette-k Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Bono, også har han tusenvis av alle slags kallenavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Myrullen's Isko Nirm - Nirm, Nimme, Nirm, Småen Marscha's VI (romertallet for 6) - Vida, Vi, Vidasen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Mu-Ti-La's Red Perfect Coco Chanel - Milli, Mill, Tiger Ronja, kallenavn; Ronja, Ronja, Ronny osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanneJ Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Mybestmate Zorro Dagligdags: Zorro, Buster, klompen ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 The Curse of The Black Pearl "Frøken" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Xena Dogge, Stompelomp, Stompen, Gudla, Småtroll, Kose, Xena-Baby eller bare Baby. Kjært barn har mange navn, dette var noen jeg kom på sånn i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Blandingen heter Buster og tolleren heter Decoy. Decoy har Highland fling av Heliomar som stamtavlenavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Sheltifarmen's Ada: Kalles Tessa til daglig. Har tusen kallenavn i tillegg; snuppa, vennen, klumpen, tess osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Zaroos de Rancho Jerez er stamtavlenavnet, men vi kaller han Diesel. Tullis, tullball og rampis er også mye brukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bastian... Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Navn: Bastian, kennelnavn husker jeg ikke! Kalles: Kjekken (av meg) Pysa (av samboer, og litt av meg..det smitta) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg123 Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Yaris heter bare Yaris men har kallenavn som rizzern,rizzi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Bessie Kaller henne alltid for "lille jenta mi" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WencheLise Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Mine hunder heter: Doberpride's Black Pearl til daglig Tara (Taremara, spetakkelet, bråkebøtta), Fachira's Femme Fatale til daglig Lilli (LilleBill, Billi, Puppen, Snuppa, LiteBebisen) og til slutt Zarazota's Paso Doble til daglit Hjalmar (Hjallis, Knallis, Tosken, LilleVennen) Øverste hund er dobermann og de to under er dvergschnauzere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Fantins Oroveso, til daglig Orry. Lochaline's Kitty White, til daglig Norma. Andre kallenavn er det flust av, og alle trenger neppe å nevnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Mekalisto's Jeannies Comingback, Jóga (islandsk forkortelse for Jóhanna = nåde) N Uch Andvaka Solaris, Saeta (latin = hår) Mellsjøhøgda's Vision Of Trust, Villa (= brusen Villa Champagne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Min hund: Dobs Only Blondie Mamma sin hund: Twin Peaks Raindance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Chicka er blandingshund så hun har ikke noe kennel navn, men kjært barn har mange navn og hun kalles like mye Trulte som Chicka, lyder begge navnene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Sukkertoppen's Secret Of Success kalt ivo men kjært barn her mangen navn så han blir ofte kal Klodrik, klomsen, golle, puus, og minsten i huset kan ikke så ivo så sa blir det ua hehe=) men så er han jo en liten PRINS så det er et populært kallenavn=) men også Gutten min den lile tibben i huset heter Mori's Foxy kalt Amy og for det meste Jenta mii Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Rosen Ramona av Grunningen - Mona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 19. Januar 2008 Signwills Bristol. Miro til daglig. Kallenavn: Robert de Miro, Mirosevic, Miroslav etc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar