Jeampi Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 Her kommer etterspurte bilder Har dessverre ikke noen treningsbilder siden alle bildene på dataen ble sletta når vi rydda opp i den Men du skal nå få se dem jeg har: Meg og Pito på handler kurs: Pito stikker nesa bort i bamsen på kommando: *Zzzznooooork* : Pito vet å si fra : Pito og target sticken: koser seg i solen:
Djervekvinnen Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 kjempefine bilder Jeampi !! Kjempeflotte! Så fint det der hunden stod med snuten mot den lilla fine blomsten.
Guest Vicky Skrevet 31. August 2005 Rapporter Skrevet 31. August 2005 Åhhhhh!!! så nydelig!! :D Ser Pito er tollerant på det nest nederste bildet... hihi... finner seg i det meste :D for en utrykksfull hund !! Kjempe morro med bilder!! takk for at du la ut
Silje Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Fiine lille Pito!! Åsså så flink med targeting!!
Tina Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Hun er helt herlig! Især på det billede hvor hun ligger og sover... rigtig kær!
Guest Vicky Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Hun virker som en veldig tolerant hund siden hun lar barn kose og klemme på henne
Ingvild Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Hun virker som en veldig tolerant hund siden hun lar barn kose og klemme på henne Er ikke det ganske så normalt da, eller har jeg en veldig tolerant hund jeg også? :?
WheatenMali Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Mange småe raser som ikke liker å koses med på den måten, Tinka
LiLi Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Det er litt forskjell på en labrador og en liten "gneldre-bikkje" som pom eller papillon, ja Hehe.. Pito er skikkelig nusselig! Synes det bare er fint at hun ikke har så mye underull jeg da :oops: hihi
Basse Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Så sØt Pito var! Nussdeduss... (hehe) syns det bildet mnår hun skulle "ta på bamsen" var så søtt.. Hehe, å så måtte jeg le litt når jeg så lille Pito vedsiden av Den svære hunden (så ikke helt hvem rase det var, meeen har en liten tanke, men unngår å si det i fall jeg tenker feil)
Guest Vicky Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Mange småe raser som ikke liker å koses med på den måten, Tinka riktig... en liten hund som papillon har lettere for å bli en liten gnelldreting... derfor skal min IKKE bli det
Jeampi Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2005 tusen takk alle sammen! tok et par bilder i dag: Pito på bussen på vei til agility trening: Vi var først så vi tok oss en liten tur før trening. "Hoho hvem er det som tramper på min bro?": Speider utover elven: Fikk ikke tatt noen bilder på selve treninga for det regnet TROLL kjerringer!!! Og tordnet og lynet. Men trene skulle vi! Bare jeg turte ikke ta ut kameraet..
Jeampi Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2005 Så sØt Pito var! Nussdeduss... (hehe) syns det bildet mnår hun skulle "ta på bamsen" var så søtt.. Hehe, å så måtte jeg le litt når jeg så lille Pito vedsiden av Den svære hunden (så ikke helt hvem rase det var, meeen har en liten tanke, men unngår å si det i fall jeg tenker feil) Det er forest En engelsk setter
Basse Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Det er forest En engelsk setter Tenkte feil der ja :oops:
Jeampi Skrevet 1. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 1. September 2005 Tenkte feil der ja :oops: HVa trodde du da?
Basse Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 næææi, det tror jeg ikke jeg vil si...
Basse Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Trodde den hunden som var vedsiden av den ^ saken (kommer ikke på hva det heter) var en leonberger... Tror kanskje du mener den hvite og orange/rødaktige som du akkuratt ikke ser hodet på? :? Den her? I så fall er jeg ikke så flau av meg selv at det gjør noe Det er i alle fall Denne hunden jeg mener http://img341.imageshack.us/my.php?image=h...hundstor0ga.jpg det bildet er forresten litt stort
Taz Skrevet 1. September 2005 Rapporter Skrevet 1. September 2005 Så søt Pito er.. Elsker bilder... =D> Veldig tolerant ja.. Ps. Ja, da må Diego også være veldig tolerant. Siden den rasen regnes som å være aggressiv enmanshund..
Jeampi Skrevet 2. September 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2005 Trodde den hunden som var vedsiden av den ^ saken (kommer ikke på hva det heter) var en leonberger... Tror kanskje du mener den hvite og orange/rødaktige som du akkuratt ikke ser hodet på? :? Den her? I så fall er jeg ikke så flau av meg selv at det gjør noe Det er i alle fall Denne hunden jeg mener http://img341.imageshack.us/my.php?image=h...hundstor0ga.jpg det bildet er forresten litt stort åååååååååååååååååååååå ja! Ja DET er en leonberger :oops:
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar