Tina Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Diego er ett levende bevis på at det faktisk går an å trene Chows.. Hehe.. Det er han virkelig! Men jeg tror nu og det er at undervurdere racen at sige at den slet ikke kan trænes... det handler bare om at finde ud af hvad der motiverer dem... et job du har gjort til UG med kryds og slange! Så flott at I er så dygtige begge to, masser af respekt herfra! =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Det er han virkelig! Men jeg tror nu og det er at undervurdere racen at sige at den slet ikke kan trænes... det handler bare om at finde ud af hvad der motiverer dem... et job du har gjort til UG med kryds og slange! Så flott at I er så dygtige begge to, masser af respekt herfra! =D> Takk.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 21. September 2005 Rapporter Share Skrevet 21. September 2005 Litt sånn ehm...fri ved foten *hostikkeheltbrahark* og Pito apporterer faktisk her!!!!!! "Nå slipper jeg bamsen...gidder ikke mer" morro å se Pito i aksjon kjempe inspirerende å se en så liten hund gjøre så mye underverker !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 hehe takk astrid hun er liten i størrelse men slett ikke liten i hodet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 En Pommeranien må jo være nærmest "perfekt" til AG, så kjapp som den er i bevegelsene Har sett Laila Høgemark sin Pomme i aksjon på AG banen og det er en fryd å se hvor kjapp og flink den er Håper og tror du vil komme like langt så ivrig som du virker med treningen din Stilige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Kommer du til disse kanter, så skal vi gladelig holde weekend kurs Bor i Lyngdal, så det er ikke så langt unna.. Men litt for langt til å dra på ukedagene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 En Pommeranien må jo være nærmest "perfekt" til AG, så kjapp som den er i bevegelsene Har sett Laila Høgemark sin Pomme i aksjon på AG banen og det er en fryd å se hvor kjapp og flink den er Håper og tror du vil komme like langt så ivrig som du virker med treningen din Stilige bilder Hun var ikke sp kjapp i begynnelsen fordi at hun var litt usikker på hinderne. Nå klarer jeg nesten ikke holde følge lengre Hehe ser oss for meg..En pomme som SPURTER gjennom banen feilfritt mens eieren (meg) ligger halvdau ved siden av tunellen i et forsøk med å holde følge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 treningsbilder av mini kan sees på http://www.home.no/catrinef/Dagbok.html og http://www.home.no/catrinef/Trening.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Min mor og far har hytte i Lyngdal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 treningsbilder av mini kan sees på http://www.home.no/catrinef/Dagbok.html oghttp://www.home.no/catrinef/Trening.html Så utrolig nydelig Mini var!! Har du forresten presentert deg? Det må du jo gjøre (hvis du har lyst selvfølgelig da ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Som alle andre rogalendinger.. tihi.. hehe, men da må du si fra hvis du låner hytta deres en helg!! Hundetreff i Lyngdal! Johoo... Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Som alle andre rogalendinger.. tihi.. hehe, men da må du si fra hvis du låner hytta deres en helg!! Hundetreff i Lyngdal! Johoo... Det skal jeg gjøre Og husk at både din mor og far har invitert meg også ned dit, så jeg vil også være med på hundetreff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Det vil du nok ja Hvis det er snakk om hundetreff skal du få være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Hvis det er helgekurs i lydighet, sååååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Endelig bilder av Vicky i aksjon... fikk endelig tid til å ta bilde av min egen voffs En veldig fotogen dame. Over hinderet Over neste Hjulet er digg det!!! Vicky gliser Hun syns jeg var forferdelig teit som stilte meg foran røret: "jeg skal springe hele banen din tosk!" Vicky simpelthen elsker Agility! Hun blir helt vill når hun ser en agility bane... idag etter trening var hun faktisk sliten på slutten.. men hun skjønner aldri selv at hun ikke orker mer... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Flink hun er.. Hvordan liker hun agility? Synes hun det er morsommere en lydighet? Innbiller meg liksom at hunder synes agility er morsommere jeg. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Flink hun er.. Hvordan liker hun agility? Synes hun det er morsommere en lydighet? Innbiller meg liksom at hunder synes agility er morsommere jeg. hehe Hun har forandret seg en del i det siste... Før nektet hun å gå agility... da skulle hun KUN gå lydighet... hun nektet å springe agility på venstre side, og hun likte ikke det å jobbe borte fra meg. Men nå syns hun det er heeelt toppers Hun elsker det... problemet nå er å få stoppet henne i tide hun skal ta hele banen før jeg rekker å si noe, så hun må roes ned litt nå... hun er helt VILL etter agility det er morro å se lykkelige hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Ja, jeg gleder meg til å begynne med agility!! Har begynt så vidt med tunnel og slalom, og så langt så synes Zira det e toppers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 ja, det er kjempe morro å starte med ny hund! de fleste hunder elsker agility lykke til med treningen håper å se bilder senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
charlotte Skrevet 23. September 2005 Rapporter Share Skrevet 23. September 2005 Jeg har sett så mye morsomme agilitytreninger, så nå er jeg interessert i å prøve selv! Lisa er litt ung til sånt enda, men det er ikke farlig å prøve tunnellen eller enkle hinder.. Kult med litt variasjon fra apporten og lydigheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Flere treningsbilder av Pito Trener litt hopp i hagen: ååååååå..HOPP!: Superdog!: JUKS!!!: Der ja!: Gi labb: High five: Sitte bamse: "Nei jeanette nå gidder jeg ikke gjøre en DRITT mer for deg!!" (skjekk det overlegne trynet ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Skikkelig bra bilder Jeanette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Guri jeg lo av overlengne Pito! Stilig juksebilder og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar