Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø

Monab88

Recommended Posts

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar
Er det noen som vet om noen hoteller som det fortsatt er ledig på? Kan godt være et stykke unna..Ringte akkurat til Norsjø hotell, og de skulle ha 1500 kr natten for et dobbeltrom!

Hei. Må det være hotell? Hvis ikke har jeg ei 3-mannshytte til 400,- hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er disse hyttene? Og vet du pm de har noe ledig?

Det var visst ikke ei hytte, men et rom. Nesten som et hotell, bare at det ikke er dusj eller do på rommet. Det er bad ute i gangen og to og to rom deler bad etter som jeg forstod. Tror ikke de har mer ledig nei, vi sto på venteliste ei stund før vi fikk de.

http://www.mitt.no/solheim/

Hvis Karine ikke skal ha det, så er det ledig fra lørdag til søndag iallefall. Fra fredag til lørdag er jeg ikke sikker på enda, da kanskje en venn av mamma skal ha det den natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Hei!

Her er en link hvor dere finner overnattingsplasser ved å trykke på knappene på venstre side.http://www.boitelemark.com/

Jeg tror at dem rommene som er til leie på Langkåshaugen er det lov til å ha hunder i. Det har hvertfall stått noe sant på oppslag på høyskolen. Det er greie lufte muligheter der, ca 5 km til utstillingshallen men jeg vet ikke hvordan det er i forhold til det å stelle hundene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som føret ikke var det beste oppover i fjor.. Får håpe det er bedre i år da. Nå har ikke vi verdens lengste vei da men. Bor i Sandefjord så det er vel ca. 2 timers kjøre tenker jeg.

Enye er nå meldt på og dette blir vår første utstilling noensinne. Kommer nok til å få kjempenærver da jeg har skjønt at dette er en ganske stor utstilling. Men vi får bare trene som gale fremover:) Gleder meg veldig da. Har også et vennepar som har meldt på sin Mopsevalp. Blir moro dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må melde på 2 stk for sent, noen som hadde problemer med å finne medlemsnummeret sitt. Veldig teit ordning når du melder på for andre det der... Heldigvis kom Ann Sofie sitt opp automatisk sidne hun er oppdretter så jeg slapp en laang ringerunde :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dager til fristen går ut. Hvem skal melde på, eventuelt har meldt på? :wub:

Jeg skal melde på Bella + at jeg skal ha med en eurasier og kanskje en skye terrier.

Også lurte jeg på om det er noen som trenger overnatting? Det eneste jeg kunne finne som var ledig (og ikke kosta 1450,- per natt for et dobbeltrom) var et hus med 10 sengeplasser til 1000,- pr. natt. Det blir jo veldig billig om vi får med flere. Foreløpig er det meg, Kay(julebrus her) og Benedicte(labbis her) med 1 bernertispe, 1 aussietispe, 1 labradortispe, 1 vorsteh hannhund, 1 eurasier hannhund og muligens en skye.

Dette gjelder fra lørdag til søndag, men kan sikkert få til fra fredag til lørdag og om noen er interessert.

Vi dukker opp med en CC hanne, og en Presa tispe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer vi forhåpentligvis dinglende med Diezel & søster. Skal jo bli spennende å se hva fjellet bringer denne gang.... :wub:

Men - dommer for vår rase er rasespesialist og mangeårig oppdretter,så ekstra kjekt for oss da! Og det gjør jo at vi setter litt ekstra inn på å reise..:happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal ta turen sammen med Silje. Må nok være hundepasser da, gitt :whistle: Eventuelt stille om både Sue og Zira går videre. Gleder meg sååå til å se Caro (Bontiac's Arriscado Escuro Verde) i ringen! :P Fineste gutten, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal ta turen sammen med Silje. Må nok være hundepasser da, gitt :) Eventuelt stille om både Sue og Zira går videre. Gleder meg sååå til å se Caro (Bontiac's Arriscado Escuro Verde) i ringen! :) Fineste gutten, det!

Skal Caro dit? Så moro! Da må jeg komme å heie om jeg har mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han skal nok dit.. :) Han er i alle fall meldt på. Jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan han gjør det i ringen, for jeg personlig synes han er helt utrolig nydelig.. En perfekt blanding av moren og faren sin, kan man vel si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han skal nok dit.. :) Han er i alle fall meldt på. Jeg gleder meg skikkelig til å se hvordan han gjør det i ringen, for jeg personlig synes han er helt utrolig nydelig.. En perfekt blanding av moren og faren sin, kan man vel si :)

hehe, har ikke studert eksteriøret hans - men fart har han i hvertfall..

Digger når han skal bjeffe på mine fordi de krangler om leker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

18 beardiser, noe som ikke egentlig er spes. mye - men likevel kanskje "greit nok" for den utstillingen... Heldigvis seeeeen møtetid for oss (11.00), men dèt lønner seg jo aldri å satse på slikt, da parkeringen er mer enn full nok til den tiden.

Lykke til alle sammen - la oss se de aller fleste av oss på "Sonen" i gruppefinalene, da! (?)

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Kanskje på tiden med en oppdatering her også. Shero: Shero er nå 11 år og pensjonist. Han har vært pensjonert fra agility konkurranse siden 2022, men har fått gå blåbær med mamma, men etter at han begynte å halte i ett løp i sommer er han heltidspensjonist. Før han ble pensjonert rakk han å delta på ett NM, hvor vi kom igjennom 1. løp. Han har fått prøvd seg på nose work, men vi sliten med at han skal appotere luktboksne så det er lagt litt på hyllen til jeg finner en løsning. Eskene skal uansett enten stås på eller etes opp så... Han har også fått prøvd seg på svømming, han vet ikke om han er helt fan av å svømme hvor han ikke kan stå.M Mamma og Shero. Shero & Max er slitene etter NM  Max: Max er nå 6 1/2 år gammel (hvor tiden flyr). Han bommet på stigefelt i sommer og traff, så nå er vi klasse 3 på heltid. Stigefelt brenner vist, hilsen Max. Max er en fin storebror til Yoshi og er glad han endelig har fått noen å leke med. Jeg har vært instruktør i agility i høst, og Max stilte opp som lånehund siste gangen. Veldig moro at han er trygg nok til å gå, siden sist jeg prøve å få han til å gå med noen utenom familen løp han rett til meg. Vi har også vært innom Sheltie-VM i Kongsvinger hvor vi hadde mye fint, men ikke full klaff.  Max på Sheltie-VM Max og Yoshi
    • Dette har jeg aldri hørt om. Uff, lykke til, håper det går bra!
    • Frøkna har mest sannsynlig fått en blokkert spyttkjertel. I går skulle hun til utredning i CT, men forundersøkelse av hjertet viste at det ikke er et alternativ å dope henne ned slik hjertet er nå. Så hva i alle dager gjør jeg? Er det noen som har vært borti dette, og evt. fått utført noe slags behandling (f.eks. drenering?) under lokalbedøvelse? Hun ble satt på vanndrivende over helga for å redusere trykket på hjertet, så vil de ta en ny vurdering mtp. risiko ved narkose i neste uke,  men hun vil uansett være en høyrisikopasient så det er jo kjempeskummelt å gå den veien. Jeg har jo ikke lyst til å risikere livet hennes for en blokkert spyttkjertel, som tross alt ikke er livstruende og mest bare et irritasjonsmoment. Alt hva den stakkars hunden skal måtte gjennomgå 
    • Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...