TineSimbaNana Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Nok engang minner jeg om at det er hundeskolen.. Idag starter det ikke 20.00 men 21.45 på tv2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 I kveld må jeg nesten se for en gangs skyld (har ikke hvert så nøye før). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Åja... Tusen takk fpr påminnelse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Takk for påminnelse... Hvorfor går det så sent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Takk for info. Hadde glemt det ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Takk for påminnelse... Hvorfor går det så sent? Håndballkamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Argghhh.... Jeg burde visst det! Sport er djevelens verk. *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Argghhh.... Jeg burde visst det! Sport er djevelens verk. *snurt* Enig :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imsdal Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Hva er det som er tema for kveldens program da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Å, hadde ikke fått med meg at det begynner så sent jeg. Takk for at du sa i fra, da har jeg ikke så dårlig tid likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Hva er det som er tema for kveldens program da? Mener det er "filmstjerner". Altså at hundene skal forsøke seg i film med kommandoer o.l. Også er det vel nesten en liten finale eller noe? Dvs, de er jo tre igjen (hvis jeg ikke bommer), så semifinale blir vel det mest korrekte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Takk for påminnelse! Hadde helt glemt det. Dumt det er så sent, jeg hadde planer om å nyte hjemmelaget pizza og fruktsalat foran TV`en .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Så kult. Nå går Stig ut Kasja spiser bare kjøtt bollen xp det gjør sikkert de andre og da. De burde bruke noe hundene ikke liker xp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusieB Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Hvem gikk ut foriige episode? Fikk ikke med meg. Er Gorm og Tex fortsatt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Hvem gikk ut foriige episode? Fikk ikke med meg. Er Gorm og Tex fortsatt med? Jan-Vidar og Fiona Edit; Gorm og Tex er ikke ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Gikk Jan vidar og fiona ut !!!!! Fikk ikke sett, glemte det jo helt! Uff... hva skjedde i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Jan-Vidar og Fiona Gorm og Tex er ute. Gorm og Tex er da med i kveldens episode? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Gikk Jan vidar og fiona ut !!! Fikk ikke sett, glemte det jo helt! Uff... hva skjedde i dag? Det var forrige gang. I dag har det ikke vært enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Gorm og Tex er ikke ute ! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Jan-Vidar og Fiona Gorm og Tex er ute. Nå blir jeg sur om du har avslørt noe... Gorm og Tex er jo med i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 13. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Gorm og Tex er vel ikke ute Snart starter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Nå blir jeg sur om du har avslørt noe... Gorm og Tex er jo med i dag? Tok feil Unnskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Haha dette blir funny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Tåler stress Stakar Tex "tressmodus" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Hæ, begynner det seint i dag !! jeg er heldig ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar