Ann Christin Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Noen av trekk hundene mine. Louis min første Border Colli to kose gutter på tur i fjellet Sjefen selv i den store gården Gaup en hund vi hadde før! hadde en helt utrolig personlighet Louis oppdaget søle Louis første lang tur i skogen! Louis med "tufsa" si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Flotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Kjempeflotte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Så utrolig fine hunder du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siljestokka Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Aww..Louis var helskjønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Uæææ, fineste hundene! Jeg har sååå lyst å skikkelig bamsekose med polarhundene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netteliten Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Så fine bilder! Og Louis er jo bare sjarmerende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar