Benedicte Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 På hvilke utstillinger er dere å treffe i 2005? Selv skal jeg på NKK stavanger, fredrikstad og Hamar. Og BSBK utstillingen, en collieutstilling i september, retrieverutstilling her i Bergen og Fitjar og Stord hundeklubb's utstilling. Hender så ofte at jeg drar på utstillinger og ikke finner ut før ETTERPÅ at kjente har vært samme sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Fredrikstad og Hamar... har ikke planlagt mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Jeg skal på NKK stavanger, og Collliklubben dagen etterpå BSBK utstillingen 25 sept. Norsk japansk spisshundklubb 29.10 Stord i november Og Hamar i november Så er det JUL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nina Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Nkk utstilling i Tromsø (skal ikke stille, men kommer til å være der) Tromsø hundeklubb 22 oktober Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Nkk utstilling i Tromsø (skal ikke stille, men kommer til å være der) Tromsø hundeklubb 22 oktober Dit skal jeg også! Den glemte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 blir og finne på divers klubb-utstillinger i nerheten av tr.heim utover. i hundesport denne gangen vqar det jo nesten bare LP- stevner og lite utstillinger.. :-o men de komm vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Dit skal jeg også! Den glemte jeg Reiser duhelt til Tromsø for å stillehund du!?! DU er hundegal du!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Reiser duhelt til Tromsø for å stillehund du!?! DU er hundegal du!! haha Jepp En oppdretter spurte om jeg ville sitte på, så hvorfor ikke? hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ina Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 haha Jepp En oppdretter spurte om jeg ville sitte på, så hvorfor ikke? hihi Hoho, ja! Du ER gal! Kjøre bil fra Bergen til Tromsø! Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Hoho, ja! Du ER gal! Kjøre bil fra Bergen til Tromsø! Hihi.. Kanskje jeg er gal? #-o [looney] hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Jeg er å treffe på valpeshow i drøbak 3.september og valpeshow i mjøndalshallen 17.september.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Nkk i bryne på søndagen. BSBK sikkert bare søndagen da også. Fitjar og Stord HK Håper de flytter tilbake til den gammle plassen å være på for hallen i fjord var så altfor liten Så skal vell vi til Ølen, men det er jo ikke før over nyttår igjen. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Jeg skal på Nkk Stavanger.. (ikke stille) Nkk avd.rogaland Valpeshow.. Da skal Diego stilles. Japansk spisshund sin utstilling.. Da skal jeg også stille.. Og hvis Silje ikke har ombestemt seg og jeg ikke har blitt helt skremt etter å stilt Diego, så skal jeg kanskje til Stord. Men det avhenger helst av Silje da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LouDan Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Agility og lydighets stevne på Gjøvik og på Hamar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 TerrierSpesialen til helga mulig Dobermanklubbens utstilling i oktober også NKK fr.stad NKK Hamar Mer har jeg ikke planlagt, tviler på at det blir noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Jeg kommer på Hamar og Fredrikstad Benedicte Kanskje også noen andre små, lokalutstillinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Jeg skal på NMHK på sotra i september BSBK på bønes i september.. Så har jeg lyst å dra på vikingskipet men tviiiiler på at jeg har råd.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 30. August 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Jeg kommer på Hamar og Fredrikstad Benedicte Kanskje også noen andre små, lokalutstillinger.. Flott Jeg skal jo gå LP i Fredrikstad, så Silje med Zira lovte at hun og hunden skulle være duskedamer Zira har jo dusk på halen Vil du joine? haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Jeg skal kikke på : NKK Stavanger/Orre den 10 sep Norsk terrier klubb avd rogaland den 11 sep Valpeshow den 16 okt Japansk spisshund kanskje den 29 okt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
linniogamy Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 jeg skal på : NHL utstilling dn 6 november og en utstilling i kongsberg dn 11-12 november det er dt jeg kommer på nå skal på noen LP stevner og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Skal vel bare på utstillinger i nærheten, som det ikke er mange av, bare for sosialiseringa håpet på en tur til vikingskipet, men vet ikke om det blir noe av da. får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Jeg skal kikke på : NKK Stavanger/Orre den 10 sep Norsk terrier klubb avd rogaland den 11 sep Valpeshow den 16 okt Japansk spisshund kanskje den 29 okt Norsk terrier klubb.. Hvor de skal ha? Og det er bare for terriere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Flott Jeg skal jo gå LP i Fredrikstad, så Silje med Zira lovte at hun og hunden skulle være duskedamer Zira har jo dusk på halen Vil du joine? haha jaaa Chessea har da en liten dusk hun også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Norsk terrier klubb.. Hvor de skal ha? Og det er bare for terriere? Det er bare for terriere ja, de skal ha det motsatt dag av NKK utstillingen, vet ikke hvor det er enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 30. August 2005 Rapporter Share Skrevet 30. August 2005 Jeg skal på Nkk Stavanger.. (ikke stille) Nkk avd.rogaland Valpeshow.. Da skal Diego stilles. Japansk spisshund sin utstilling.. Da skal jeg også stille.. Og hvis Silje ikke har ombestemt seg og jeg ikke har blitt helt skremt etter å stilt Diego, så skal jeg kanskje til Stord. Men det avhenger helst av Silje da.. Jo, vi skal på road trip til stord!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar