Susa Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Som overskriften sier. Noen som har noen mål for agilityen i det nye året? Selv håper jeg på å lære Taiko alle hinder og hvertfall ta bronsemerkeprøven. Med Frodo håper jeg å delta i NM på lag. Med Zalto som ikke er min, men som jeg er så heldig å få trene, satser jeg på å kvalifisere til NM inviduelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frøken_GD Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Hehe nå har kanskje ikke vi noe i denne tråden å gjøre... men skriver alikevel Jeg har som mål å introdusere Julian, min eldste gd for agility, han elsker alt av aktivitet og er full av fart og jeg tror det skal bli gøy, har startet å lage de hindrene vi har mulighet til å lage selv, så får vi kjøpe inn litt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonjeogjeppe Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Vi håper på å få et cert iløpet av sesongen :icon_fun: Ellers skal vi trene for å bare bli bedre og bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helle Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Vi har først og fremst som mål å gå nybegynnerkurs, samt lære inn hindrene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Merethe: Opp i klasse 3 ag og lag+ind deltagelse i NM så lenge formen hennes holder, frøkna næremer seg 9 år. Birk: Skal debutere i agility, satser på å rykke opp til 2`eren. Er i hopp2 , vil bli stabil der og muligens opprykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Jeg skal få såpass ordning på meg og hunden at vi kan starte vår förste agilitykonkuranse under Värmlandshôppet 18-20. juli. Om vi ender med dobbeldisk alle fire dagene gjenstår å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 9. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2008 Målet er å komme seg opp til klasse to. Mangler ett napp i hopp og ett i agility, så det er ett lite håp Ellers blir det å trene felt felt og atter felt. Første konkurranse i år blir 13-14. april i Alversund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
giggi Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Vi har som mål å debutere først å fremst, gå feilfrie løp, og har vel egentlig et mål om å rykke opp til kl 2... Men det spørs også hvor mange konkuranser vi kan bli med på, er ikke så lett uten bil alltid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vala Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 Ehem... det hadde vært fint om vi kunne debutere i år liksom Men time will tell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maritaa Skrevet 10. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 10. Januar 2008 kunne alle "hinderne" skikkelig og venne han av med å ikke gå fot mellom hinderne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElinT Skrevet 11. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Januar 2008 Mitt mål år er å få alle nappene til kl.2 i agility og hopp. Årets første konkurranse ble til to disk, men jeg var fornøyd med løpene ellers og har ikke tenkt å fortsette med å diske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 12. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2008 Tryggere vippe og pølse! Helst ett par napp i kl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 12. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2008 at han kan kunne alle hinderne, og prøve å venne han av med kicka sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wulfi Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 Vårt mål er å begynne på nybegynnerkurs når hun er gammel nok. *enkel* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 13. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2008 trene masse og kanskje starte for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet 14. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2008 Målet med Amy er å gå et nybegynner kurs også tar vi det derfra :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Målet for Tulla er å konkurrere så mye som mulig, og ut i fra antallet konkurranser håper jeg at vi får det siste ag-nappet til kl2 og blir stabile der, og kanskje også få alle nappene til kl3 før året er omme. Jeg har mange planer for videre trening, bla nye teknikker av diverse hindre. Det eneste som kan stoppe oss, er at klubben ikke tar frem apparatene før i juni.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 17. Januar 2008 Målene mine for meg og Fiona er å få Fiona helt trygg på vippa,ikke sløse unna feltene på møne og starte konk når vi har klart det jeg skrev først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taran Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 18. Januar 2008 Håper å få endel napp med Tella. Gjerne være i kl 2 hopp og agility i slutten av året. Kommer helt ann på mine konkurranse nerver, jobbing og transport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 26. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Januar 2008 Jeg satser på å begynne på nybegynner kurs til våren og om alt går bra og det er noe konkurranser i nærheten når hun kan alt så tenker jeg at vi skal starte også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar