LeneG Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 5. Januar 2008 Hei! Dette er hunden min Bessie. Hun er 7 år gammel. Vi fikk henne fra omplasseringen og hun har vært vår "lille" jente i 3 år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Hyggelig med flere giganter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Så nydelig hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 7. Januar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Det er Sjanten også Er noe spesielt med store kosebamser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2008 Jepp det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 20. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Må legge ut noen flere bilder Frøkna vår er ikke så veldig aktiv lenger men hun vet da heldigvis fremdeles å kose seg. Prøver å leke litt med godballen men det nytter ikke. Hun orker ikke noe krumspring mer. Her ligger hun og nesten sovner med ballen i munnen. Den er så goood å tygge på. Merker ikke at mamma står opp i ansiktet og tar bildet engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Ser for meg hun er sånn stabil sværing som takler alt med rooo Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. Februar 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2008 Åååh, så hærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeneG Skrevet 21. Februar 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2008 Ser for meg hun er sånn stabil sværing som takler alt med rooo Hehe. Ja hun tar det meste med stor ro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar