Ingvild Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Hvor lenge skal vi ha dem? Har sonen 13.-dag jul-policy? (jeg begynner å bli pittelitt lei av dem)
Symra&Pippin Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Nei det er ikke sant, for der imellom kommer faste!
Ingvild Skrevet 5. Januar 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Åh, godt å se at de normale er på vei tilbake igjen
Maritaa Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Åh, godt å se at de normale er på vei tilbake igjen Godt at du tok det opp, er nemmelig (meget) lei av de jeg også Var koselig i jula da
C.J Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Julen varer helt til påske !Skal smilyene ha nisselue på seg i 3 mnd til?? Begynner å bli en smule lei dem, jeg også!
Vala Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Hvor lenge skal vi ha dem? Har sonen 13.-dag jul-policy? (jeg begynner å bli pittelitt lei av dem) Hey! Julen varer helt til påske ! Ja! Seriøst folkens, er det bare klaging og syting? Først, så begynner folk å stresse og etterlyse nissesmileys'ene. Og så, nesten når de har kommet, SÅ vil folk ha dem fjernet igjen. Er det ingen som tenker på om nissene har følelser? Eller, at Espen kanskje har noe annet mer prekært å ta seg til? rmpfh... jeg liker nissene jeg...
Marianne Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Skrevet 6. Januar 2008 Jeg vil fortsatt ha et sutresmilefjes Espen...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar