Gå til innhold
Hundesonen.no

da har vi byttet for

MarieR

forer du med olivers?  

22 stemmer

1. 1.

• ja
      1
    • næi
      21
    • skal kansje bytte til olivers
      0

Recommended Posts

da har vi byttet for, fra LABB til olivers. hadde bestil kløv, og når de kom med den spurte de jo selfølgeli om vi hadde prøvd foret, og jada vi hadde da det, så spurte han om hvilket for vi foret på nå, og da jeg svarte labb... dere sku sett uttrykket i øynene hans! det var så ekstremt komisk! det så ut som om han syntes det var et under at vi foret på akkurat det, og stammet frem at i forhold til labb var olivers et for kongen ville ha spist av! holdt på å le meg ihjel, etter utallige steder hvor jeg har sett at forer du med labb kan du liksågodt la være og fore hunden din. labb er ikke godt nok og grier, pølsevev spørr du meg!ask liker LABB men han liker olivers enda bedre og ejg er ikke i vil om at det er et bedre for.

så nå har vi bytta, men han skal få spise opp den siste sekken med labb da.. :D og jeg byttet ikke pågrunn av det han sa om kongen og greier! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bytta for vi også. Fra LABB til Lone Star. Kjøpte sekken nå på søndag.

Pappa var litt misfornøyd med at vi bytta for før vi fikk den tiende sekken gratis, så jeg foreslo at vi kunne kjøpe de to siste sekkene og få enda en sekk gratis, og deretter selge dem til dere, hehe. Men om dere har bytta til Olivers er det ikke akkurat noe poeng i det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forer ikke på Olivers nei... Tenkte jeg skullebytte til en gang for en stund siden, jegfikk med en kilo prøve for, men mine hunder likte faktisk ikke smaken på foret!! (og det sier litt, for mine hunder er skikkelig alt etende :D)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp bytta for vi også. Fra LABB til Lone Star. Kjøpte sekken nå på søndag.

Pappa var litt misfornøyd med at vi bytta for før vi fikk den tiende sekken gratis, så jeg foreslo at vi kunne kjøpe de to siste sekkene og få enda en sekk gratis, og deretter selge dem til dere, hehe. Men om dere har bytta til Olivers er det ikke akkurat noe poeng i det. :D

utspekulert du! :D:( er ikke noe vits i nå nei, vi har en halv sekk her selv vi, som dyret må ete opp..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er det nytt? Mistet hundene for et par år siden, og var noen år før det igjen vi var på bilferie utenlands, men da måtte vi kjøre på rødt. Tillegg: Denne veiviseren er veldig fin, og helt klar på at man skal gå på rødt fra Litauen (selv om man kommer gjennom Sverige): https://www.mattilsynet.no/dyr/kjaeledyr/reise-med-kjaeledyr 
    • Hvis det ikke er snakk om import av hund og du krysser grensen med bil så kan en kjøre på grønt så lenge alle papirer og vaksiner er i orden. Kommer du med båt eller fly så skal du kjøre/gå på rødt.
    • Du skal i prinsippet alltid gå/kjøre på rødt inn til Norge.
    • De kjører via Sverige, og har rabies og ormebehandling. Men trenger de å kjøre på rødt ved grenseovergangen til Norge på tilbakereisen?? Finnes det også skjema en kan fylle ut når en reiser med hund mellom EU/EØS land? Finner ingenting på Mattilsynet sine sider.    Takk for hjelp
    • Og så en helt ok dag. Var forberedt på det verste, gitt erfaringer fra stedet vi var på. Fikk fineste adferden tilbudt uten krav. Innfridde samtlige forespørsler. .. lenge. Så skjedde tydligvis noe med ham jeg ikke aner årsaken til, og han begynte stresse og sluttet oppføre seg pent, uten å bli veldig vanskelig heller. La seg pent ned på matten sin for å slappe av i 30 minutter på bussholdeplassen, og begynte ikke flippe før de siste 10, da han ble ufyselig vokal mot to huskyer på andre siden av gaten, nyankomne ventende til holdeplassen og livet og universet og alt. 30 min venting akkurat der, rett oppi en travelt trafikkert vei med mye støy fra tungtransport ble å tøye strikken for mye, altså. Han holdt ut fint i 20 min før han fikk eksistensiell angst av å vente så mye lenger enn han er vant med fra før.  Ikke på sitt mest avslappede, men muttern har gått på skole og lært om former og vinkler og komposisjon og sånn derre der, så vi velger heller det bildet som føles mer behagelig å se på, enn det klønete og keitete som viser hvor flink gutt han kan være, men som ikke lar seg beskjære pent:
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...