Gå til innhold
Hundesonen.no

Faste treninger


Guest Christine

Recommended Posts

For sjekke ut bussforholdene litt da. Ang Granåsen så har du jo både parkeringsplassen som du nevnte og skiarenaen, men jeg vet ærlig talt ikke hvordan det er med folk der eller hvordan forholdene er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan neste søndag! (Og alle søndager det ikke er pinschertreff på ;) )

Vi begynner på lydighetskurs på torsdag så trenger treninga iallefall!

Det er en stor parkeringplass nede ved fjæra på Ranheim som også funker bra som treningssted. Like ved fotballstadion der nede.

Ellers fungerer Tunga fint for oss også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en parkeringsplass like ved fotballbanene der :P Stor og fin så lenge det ikke er fotballkamp der, men det er det vel ikke på denne tiden av året? Kan evt være treninger der da, men tror det er plass likevel.

For å komme seg ned dit er det bare å kjøre til venstre i rundkjøringen like etter innkjøringen til hundeskolen, og rett nedover så ser man fotballbanene.

Jeg kom på at jeg har kurs i helga og kan visst ikke likevel :P Men hvis det er trening igjen neste helg stiller jeg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Det bør jeg i grunnen kunne prøve å få til, litt avhengig av hva jeg ender opp med å gjøre i morra kveld, haha... Hvor i så fall? Ved kunstgressbanene på Ranheim?

Det er greit for meg. Skal på Urørt-finale i morgen kveld, så det kan vel bli så som så med formen - men vi skal prøve å komme... :icon_fun:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...