Guest Christine Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Skal vi få i gang faste treninger igjen? Noen som kan på førstkommende Søndag?
SD Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Synes det høres supert ut, men for min del kommer det an på hvor og når?
Guest Christine Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Anytime? Hva med på tunga der vi har vært før?
SD Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Vet du hvordan det er med bussforhold der da?
Guest Christine Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 Nei, jeg har null peiling. Eventuelt på granåsen der? Stor og fin p-plass men kanskje aaalt for mange folk?
SD Skrevet 5. Januar 2008 Rapporter Skrevet 5. Januar 2008 For sjekke ut bussforholdene litt da. Ang Granåsen så har du jo både parkeringsplassen som du nevnte og skiarenaen, men jeg vet ærlig talt ikke hvordan det er med folk der eller hvordan forholdene er.
Maja&Twinki Skrevet 6. Januar 2008 Rapporter Skrevet 6. Januar 2008 Vi kan neste søndag! (Og alle søndager det ikke er pinschertreff på ) Vi begynner på lydighetskurs på torsdag så trenger treninga iallefall! Det er en stor parkeringplass nede ved fjæra på Ranheim som også funker bra som treningssted. Like ved fotballstadion der nede. Ellers fungerer Tunga fint for oss også!
Flash Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Skrevet 7. Januar 2008 Hvis det fortsetter å være minusgrader, er det vel stort sett hålke overalt... i alle fall i Granåsen, innbiller jeg meg. Sikkert større sjanser for bar mark på Tunga eller Ranheim?
Ingvild Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Skrevet 7. Januar 2008 Her er det i alle fall bart nå, regner med det er det på parkeringsplassen på Tunga også. Vi blir forresten gjerne med på treninger, det trenger vi!
Guest Christine Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Skrevet 7. Januar 2008 Den sletta på Ranheim som Maja nevner er jo råflott! Vet du hvordan det er å trene der, Maja?
Ingvild Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Skrevet 7. Januar 2008 Jeg er litt usikker på hvilket område på Ranheim det er snakk om, jeg... Ikke selve fotballbanen vel?
Guest Christine Skrevet 7. Januar 2008 Rapporter Skrevet 7. Januar 2008 Nei, det området rett ved siden av banen. Ehm, rett ved rundkjøringa omtrent?!
Ingvild Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Skrevet 8. Januar 2008 Golfbanen? Eller er det ikke golfbane der lenger kanskje? (eller er det ikke der det er golfbane?)
Maja&Twinki Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Skrevet 8. Januar 2008 Det er en parkeringsplass like ved fotballbanene der Stor og fin så lenge det ikke er fotballkamp der, men det er det vel ikke på denne tiden av året? Kan evt være treninger der da, men tror det er plass likevel. For å komme seg ned dit er det bare å kjøre til venstre i rundkjøringen like etter innkjøringen til hundeskolen, og rett nedover så ser man fotballbanene. Jeg kom på at jeg har kurs i helga og kan visst ikke likevel Men hvis det er trening igjen neste helg stiller jeg opp!
Guest Christine Skrevet 8. Januar 2008 Rapporter Skrevet 8. Januar 2008 Høres ut som en fin plass Jeg kan heller ikke i helga, men neste helg
Maja&Twinki Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Skrevet 17. Januar 2008 Søndag klokka tolv? Anybody? :icon_fun:
Flash Skrevet 17. Januar 2008 Rapporter Skrevet 17. Januar 2008 Søndag klokka tolv? Anybody? :icon_fun: Med 5% forbehold - vi er med
Ingvild Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Skrevet 18. Januar 2008 Det bør jeg i grunnen kunne prøve å få til, litt avhengig av hva jeg ender opp med å gjøre i morra kveld, haha... Hvor i så fall? Ved kunstgressbanene på Ranheim?
Flash Skrevet 18. Januar 2008 Rapporter Skrevet 18. Januar 2008 Det bør jeg i grunnen kunne prøve å få til, litt avhengig av hva jeg ender opp med å gjøre i morra kveld, haha... Hvor i så fall? Ved kunstgressbanene på Ranheim? Det er greit for meg. Skal på Urørt-finale i morgen kveld, så det kan vel bli så som så med formen - men vi skal prøve å komme... :icon_fun:
Guest Christine Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Jeg kommer ikke, men er forhåpentligvis med neste gang.
Maja&Twinki Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Grusbanen på Ranheim er finfint
MarieR Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Er det langt å gå fra bussholdeplassen før skovgård og ned dit? Altså den som er rett ved tr.heim hundeskoles lokaler? Litt lenger opp i veien da.
xxx12345 Skrevet 19. Januar 2008 Rapporter Skrevet 19. Januar 2008 Et stykke, men hvis du tar buss nr 6 (Væretrøa) så kjører den veien som går rett ver kunstgressbanen. Hvis du kommer med bussen på E6 så kan du bytte buss på Gildheim.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar