Gå til innhold
Hundesonen.no

Lek: Fra hvilken film?

Aya

Recommended Posts

Skrevet
Vel, jeg har innsett at jeg må snart skaffe meg et liv...

The Boondock Saints .... SPF er bare kjekk :lol:

Kjempeflink:D Og helt enig:D

• Svar 134
  • Created
  • Siste svar
Skrevet
Hmmmm... Jeg må bare tenke litt....

( Og jeg likte Run the Wild Fields med han og... Sett den Aya?)

(Nei, det har jeg ikke, skrive den på listen over filmer jeg må se)

Skrevet
"If there is a greater power, why is it he can't get you a new sweater? "

"Because, he's too busy looking for your brain"

Aaaah, denne HAR jeg sett, det VET jeg. Harry Potter? Conversation mellom Ron og Draco?

Skrevet
Ja camz... Nei nei nei Aya :lol:

:lol:

*Knis* Fair try? Nei, jeg visste jo jeg hadde sett den tusen ganger *flir* Endelig fikk du Mushy!

Skrevet

Hurraaaaaaaaaa!

(Jeg må innrømme at jeg juksa litt da, jeg spurte noen) :lol:

Min tur!

"Before he came down here, it never snowed. And afterwards, it did. I don't think it would be snowing now if he weren't still up there. Sometimes you can still catch me dancing in it." <3

Skrevet
Hurraaaaaaaaaa!

(Jeg må innrømme at jeg juksa litt da, jeg spurte noen) :lol:

Min tur!

"Before he came down here, it never snowed. And afterwards, it did. I don't think it would be snowing now if he weren't still up there. Sometimes you can still catch me dancing in it." <3

Edward Scissorhands! Fiiineste filmen!

Skrevet

Neivel.. Den var fra Brokeback Mountain. Denne da? :

God tells me he can get me out of this mess, but he's pretty sure you're fucked.

Skrevet
Denne var jo LETT... Brookeback Mountain... Den er jo kjent liner :lol:

edit

AYA! Du må jo gi folk tid daa... Jeg måtte ut med hunder :lol:

Godt det er NOEN andre som ser mye film her *flir*. Sorry, jeg skal huske det til neste gang.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...